دانلود تی ال سی 2018

دانلود تی ال سی 2018 با کیفیت اورجینال

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2018 – TLC 2018 دهمین رویداد تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد در 16 دسامبر 2018 در مرکز SAP در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شد. این اولین رویداد TLC از سال 2010 بود که چندین برند را با پسوند نام تجاری در حال اجرا نشان داد.

مسابقات رویداد

دوازده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، آسوکا موفق شد مدافع عنوان قهرمانی بکی لینچ و شارلوت فلیر را در اولین مسابقه تهدید سه گانه میز، نردبان و صندلی (TLC) زنان شکست دهد تا اولین قهرمانی دیواز اسمکدان خود را به دست آورد، که همچنین اولین باری بود که این عنوان در رقابت‌های قهرمانی به رقابت پرداخت. مسابقه رویداد اصلی یک PPV. در مسابقه ماقبل آخر، دین امبروز با شکست ست رولینز، برای سومین بار قهرمان مسابقات بین قاره ای راو شد.

در دیگر مسابقات برجسته، دنیل برایان با شکست ای جی استایلز قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد، روندا روسی نیا جکس را شکست داد تا قهرمانی زنان راو را حفظ کند، و براون استرومن بارون کوربین را در یک مسابقه TLC شکست داد تا در مسابقات قهرمانی جهانی راو در مقابل براک لزنر مسابقه دهد. رویال رامبل و همچنین سلب تمام قدرت مقتدرانه از کوربین.

داستان

در Raw قبل از سری Survivor، براون استرومن خواستار برگزاری یک مسابقه دیگر در مسابقات قهرمانی جهانی در برابر براک لزنر و همچنین یک مسابقه با مدیر کل موقت راو، بارون کوربین، که برای استرومن مسابقه عنوان یونیورسال خود را در Crown Jewel هزینه کرده بود، خواست تا بازی را انتخاب کند. شرط برای هر دو استفانی مک ماهون، کمیسیونر راو، با این شرط موافقت کرد که استرومن به راو برای پیروزی بر اسمکدان در Survivor Series کمک کند، و استرومن تا بعد از رویداد، به کوربین دست نزند.

استفانی همچنین گفت که اگر راو در مسابقات بین تبلیغاتی روی کارت اصلی در در سری Survivor، استفانی در نظر دارد که کوربین را مدیر کل دائمی راو کند. راو در واقع همه مسابقات بین تبلیغاتی روی کارت اصلی را برد، و استرومن در مسابقه مربوطه خود، حذف نهایی را به ثمر رساند. شب بعد در راو، استرومن با کوربین در TLC مسابقه داد و یک مسابقه جدول، نردبان و صندلی را انتخاب کرد. استفانی این شرط را اضافه کرد که اگر استرومن برنده شود، استرومن مسابقه قهرمانی جهانی خود را در رویال رامبل دریافت کند و کوربین از قدرت اقتداردار کنار گذاشته شود، اما اگر کوربین برنده شود، کوربین مدیر کل دائمی راو خواهد شد.دانلود تی ال سی 2018 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2019 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.