دانلود تی ال سی 2019

دانلود تی ال سی 2019 با کیفیت اورجینال کمپانی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2019 – TLC 2019 یازدهمین رویداد تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 15 دسامبر 2019 در مرکز تارگت در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شد و دومین TLC بود که پس از رویداد 2017 در این مکان برگزار شد.

مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، جنگجویان کابوکی (آسوکا و کایری سانه) بکی لینچ و شارلوت فلیر را در یک مسابقه میز، نردبان و صندلی (TLC) شکست دادند تا قهرمانی تگ تیم دیواز WWE را حفظ کنند، که همچنین اولین بار بود مسابقات قهرمانی در مسابقه رویداد اصلی یک پرداخت به ازای ویو و همچنین اولین مسابقه TLC تگ تیم دیواز برگزار شد. در دیگر مسابقات برجسته، بری وایت بر میز، بابی لشلی روسف را در یک مسابقه میز شکست داد، کینگ کوربین رومن رینز را در مسابقه TLC شکست داد و در مبارزه افتتاحیه، The New Day (Big E و کوفی کینگستون) The Revival را شکست داد. اسکات داوسون و داش وایلدر) در یک مسابقه نردبانی برای حفظ قهرمانی تگ تیم اسمکدان.

داستان

در سری بازمانده، “دیو” بری وایات دانیل برایان را شکست داد تا قهرمانی جهانی را حفظ کند.در اسمکدان بعدی، وایات (به عنوان شخصیت فایرفلای فان هاوس) برایان را که اکنون دوباره «جنبش بله» را پذیرفته بود، به مسابقه دیگری برای این عنوان دعوت کرد که برایان آن را پذیرفت. شیطان سپس ظاهر شد و به برایان حمله کرد و موهای او را کند. هفته بعد، The Miz که در این دشمنی در هم تنیده شده بود، گفت که برایان از زمان حمله The Fiend دیگر دیده نشده است و اظهار داشت که اگرچه او و برایان همدیگر را دوست ندارند، اما هر دو بخشی از خانواده WWE هستند.

برایان را پیدا خواهد کرد. وایات حرفش را قطع کرد و می خواست با میز “بازی” کند، زیرا برایان ناپدید شده بود و می خواست عضوی از خانواده میز شود، که میز را به جستجوی وایت ترغیب کرد. بعداً در پشت صحنه، میز یک عکس از خانواده میز با وایت را به جای میز پیدا کرد و پس از آن، وایت به میز حمله کرد. سپس یک مسابقه بدون عنوان بین Miz و Wyatt برای TLC برنامه ریزی شد، که اولین مسابقه وایات از زمان بازگشتش در آوریل برای کشتی گرفتن به عنوان شخصیت Firefly Fun House به جای The Fiend بود.دانلود تی ال سی 2019 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2019 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.