دانلود جاجمنت دی 2001

دانلود جاجمنت دی 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 2001 : Judgment Day 2001 سومین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 20 می 2001 در ARCO Arena در ساکرامنتو، کالیفرنیا برگزار شد. این آخرین روز داوری بود که تحت نام WWF تبلیغ شد، زیرا تبلیغات در ماه مه 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. همچنین این آخرین روز قضاوت بود که قبل از معرفی توسعه نام تجاری در مارس 2002 برگزار شد.این رویداد بیش از 670000 دلار در فروش بلیت از حضور 13623 نفر به دست آورد که بیشتر از رویداد سال قبل بود.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد به چشم می خورد. رویداد اصلی «Stone Cold» بود که استیو آستین از قهرمانی WWF در برابر The Undertaker در یک مسابقه No Holds Barred دفاع کرد. مبارزات مشخص شده روی آندرکارد شامل دفاع تریپل اچ از قهرمانی بین قاره ای در برابر کین در یک مسابقه زنجیره ای و یک مسابقه دو از سه سقوط بین کرت آنگل و کریس بنوا برای مدال طلای المپیک 1996 آنگل بود.

داستان

فیود اصلی در روز داوری یک مسابقه No Holds Barred را به نمایش گذاشت، مسابقه‌ای که بدون رد صلاحیت یا شمارش‌آوت بود، که در آن استون کولد استیو آستین از قهرمانی WWF در برابر The Undertaker دفاع کرد. افزایش بازی در قسمت 30 آوریل Raw Is War آغاز شد، آستین قهرمانی WWF را در برابر آندرتیکر حفظ کرد، البته با رد صلاحیت پس از اجرای یک ضربه کم به آندرتیکر، بنابراین تصمیم گرفت. در هفته های بعد، آندرتیکر به آستین حمله کرد و در یک نقطه جلیقه خود و قهرمانی WWF را گرفت. در همان زمان، The Undertaker یک تماس تلفنی دریافت کرد مبنی بر اینکه همسرش، سارا، در یک تصادف رانندگی درگیر شده است.

آندرتیکر متوجه شد که همه چیز خوب است و اصلاً تصادف رانندگی رخ نداده است. آندرتیکر شروع به تعقیب هر کسی کرد که تماس تلفنی برقرار کرد. در قسمت 17 می اسمک‌دان!، در جریان مسابقه آندرتیکر با تریپل اچ، آستین در تیتانترون ظاهر شد و اعتراف کرد که او و تریپل اچ کسانی بودند که تماس تلفنی برقرار کرده بودند. در اوایل پرداخت به ازای هر ویو، آندرتیکر تهدید کرد که به کمیسر ویلیام ریگال صدمه بدنی وارد می‌کند، مگر اینکه او مسابقه عنوان را به مسابقه‌ای No Holds Barred تبدیل کند، که ریگال انجام داد.دانلود جاجمنت دی 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.