دانلود جاجمنت دی 2002

دانلود جاجمنت دی 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 2002 : Judgment Day 2002 چهارمین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند در 19 می 2002 در مرکز سرگرمی گیلورد در نشویل، تنسی برگزار شد. این رویداد اولین پرداخت به ازای تبلیغات بود که با نام WWE پس از تغییر نام قبلی آن، فدراسیون جهانی کشتی (WWF)، دو هفته قبل از رویداد برگزار شد، اگرچه مواد تبلیغاتی قبل از 10 می 2002 هنوز تولید شده است. نشان WWF را داشت. بنابراین، این اولین WWE PPV بود که پس از پایان دوران Attitude Era برگزار شد. آهنگ اصلی این رویداد آهنگ شکسته از گروه هارد راک 12 Stones بود.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد 9 مسابقه به رقابت پرداختند. دو مسابقه به عنوان رویدادهای اصلی معرفی شدند. یک کبریت از هر برند در رویداد اصلی از اسمک‌دان!، آندرتیکر هالیوود هالک هوگان را شکست داد و قهرمانی بدون شک WWE را به دست آورد. در رویداد اصلی از راو، استون کلد استیو آستین در یک مسابقه هندیکپ ریک فلیر و بیگ شو را شکست داد. سایر مسابقات برجسته عبارتند از: تریپل اچ با شکست دادن کریس جریکو در مسابقه جهنمی در سلول، اج شکست دادن کورت آنگل در مسابقه مو در مقابل مو، و در مبارزه آغازین، ادی گوئررو راب ون دام را شکست داد تا قهرمانی بین قاره ای راو حفظ کند.

داستان

دشمنی اصلی که منجر به روز قضاوت در برند راو شد، بین قهرمان بلامنازع WWE هالیوود هالک هوگان و The Undertaker بود. در Backlash، آندرتیکر استون کولد استیو آستین را شکست داد و به مدعی شماره 1 قهرمانی تبدیل شد که هوگان در همان شب با شکست دادن تریپل اچ (بعد از دخالت The Undertaker) قهرمان شد. در قسمت ۲۵ آوریل اسمک‌دان!، آندرتیکر به تریپل اچ حمله کرد و هوگان را وادار کرد تا بدود و تریپل اچ را نجات دهد. در قسمت ۲۹ آوریل راو، هوگان سعی کرد به آندرتیکر حمله کند.

با این حال، اواخر همان شب، در طول مسابقه هوگان با ویلیام ریگال، آندرتیکر با کمربند وزنه هوگان به هوگان حمله کرد و او را باز کرد. در قسمت 6 می راو، هوگان موتور سیکلت آندرتیکر را دزدید و سوار رینگ آن شد و سپس سعی کرد با موتور سیکلت (که روشن نشد) آندرتیکر را تعقیب کند.

اواخر همان شب، هوگان موتور سیکلت را با یک کامیون نابود کرد. در اپیزود 13 مه راو، آندرتیکر به پشت صحنه هوگان حمله کرد، او را به موتور سیکلت هوگان بست و او را به تمام محوطه پشت صحنه کشید. در اپیزود 16 می SmackDown!، در حالی که هوگان در حال قطع یک تبلیغ بود، آقای مک ماهون با هوگان روبرو شد و هوگان به مک ماهون حمله کرد.دانلود جاجمنت دی 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.