دانلود جاجمنت دی 2003

دانلود جاجمنت دی 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 2003 : Judgment Day 2003 پنجمین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 18 مه 2003 در Charlotte Coliseum در شارلوت، کارولینای شمالی برگزار شد. این رویداد از این جهت قابل توجه است که آخرین پرداخت به ازای هر ویو غیر چهار بزرگ است که تا Backlash 2007 منحصر به فرد نبود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای برای این رویداد برنامه ریزی شده بود که دارای یک سوپر کارت، برنامه ریزی بیش از یک مبارزه اصلی بود. اولین مسابقه اصلی از اسمکدان بود! برندی که رویداد اصلی کارت بود و قهرمان دبلیو دبلیو ای براک لزنر را در یک مسابقه استرچر شکست داد تا پس از مداخله ری میستریو و حمله به بیگ شو، عنوان را حفظ کند. دومین مسابقه اصلی از برند راو و بین کوین نش و قهرمان سنگین وزن جهان تریپل اچ بود که نش با رد صلاحیت پیروز شد. سه مسابقه دیگر قهرمانی در زیر کارت نشان داده شده است.

در اولین مسابقه، جاز قهرمان زنان دبلیو دبلیو ای، ویکتوریا، ژاکلین و تریش استراتوس را در یک مسابقه چهار طرفه Fatal شکست داد و عنوان را حفظ کرد. مورد بعدی یک بتل رویال برای مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای در راو بود که کریستین برنده شد. فینال بین تیم ادی گوئررو و تاجیری و تیم آنگل (چارلی هاس و شلتون بنجامین) در یک مسابقه نردبانی برای قهرمانی تگ تیم اسمکدان دبلیو دبلیو ای برگزار شد که گوئررو و تاجیری برنده شدند.

داستان

دشمنی اصلی به روز داوری در اسمکدان! برند بین براک لزنر و بیگ شو بود و این دو بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو دعوا داشتند. در بک‌لش، بیگ شو ری میستریو را شکست داد و سپس در حالی که روی برانکارد بسته شده بود به او حمله کرد. در اپیزود اول ماه مه اسمک‌دان!، لزنر با بیگ شو در این مورد روبرو شد در حالی که بیگ شو از رویارویی با او خودداری کرد.

در اپیزود 8 مه اسمک‌دان!، Big Show قرار بود با A-Train در برابر کریس بنوا و براک لزنر متحد شود، زیرا لزنر Big Show را به مسابقه برانکارد در Judgment Day برای مسابقات قهرمانی WWE دعوت کرد. FBI سپس لزنر را در اتاق رختکن او حبس کرد، زیرا Big Show و A-Train Benoit را شکست دادند. بیگ شو سعی کرد به بنوا آسیب برساند، اما لزنر او را نجات داد، اما بیگ شو او را خفه کرد. در اپیزود 15 می اسمک‌دان!، بیگ شو میستریو را در طول مصاحبه به رینگ برد تا یک بار دیگر به او حمله کند، اما لزنر دوید و میستریو را نجات داد.دانلود جاجمنت دی 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.