دانلود جاجمنت دی 2004

دانلود جاجمنت دی 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره

دانلود جاجمنت دی 2004 : Judgment Day 2004 ششمین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان این برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 22 می 2005 در مرکز تارگت در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین ادی گوئررو و جان «برادشاو» لیفیلد (JBL) بود که جی‌بی‌ال پس از ضربه زدن به جی‌بی‌ال با کمربند قهرمانی دبلیو دبلیو ای، جی‌بی‌ال با محرومیت برنده شد. عناوین از طریق رد صلاحیت یا شمارش تغییر نمی کنند مگر اینکه شرط شده باشد، بنابراین گوئررو حفظ می شود. مسابقات برجسته در undercard عبارتند از The Undertaker در مقابل بوکر T، جان سینا در مقابل رنه دوپره برای قهرمانی WWE ایالات متحده و Chavo Guerrero در مقابل Jacqueline برای قهرمانی WWE Cruiserweight.

داستان

رقابت اصلی در روز داوری بین ادی گوئررو و جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) بود که این دو بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای می جنگیدند. در قسمت 25 مارس اسمکدان!، بوکر تی، سوپراستار اخیر راو که به تازگی پیش نویس شده بود، به اسمکدان توهین کرد! سوپراستارها. اسمکدان جدید! مدیر کل کورت آنگل به بوکر در برابر گوئررو برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای فرصت داد. یکی از اعضای APA که اخیراً منحل شده است، JBL در مسابقه مداخله کرد، که اوایل شب پاشنه پا را برگرداند و با یک خط لباس از جهنم به گوئررو حمله کرد.

در اپیزود 8 آوریل SmackDown!، انگل اعلام کرد که برنده جایزه بزرگ آمریکا نامزد شماره یک قهرمانی WWE خواهد شد و این جایزه را به JBL داد. با این حال، گوئررو بیرون آمد، جام را ربود و آن را شکست.[5] در اپیزود 22 آوریل از اسمکدان!، گوئررو پس از تداخل دیگری توسط جی‌بی‌ال، به دی‌فون دادلی در یک مسابقه بدون عنوان شکست خورد.[6] در قسمت 29 آوریل SmackDown!، JBL تبلیغی را در مورد اجداد گوئررو قطع کرد و گفت که آنها مهاجران غیرقانونی هستند. دانلود جاجمنت دی 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.