دانلود جاجمنت دی 2008

دانلود جاجمنت دی 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 2008 : Judgment Day 2008 دهمین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 18 می 2008 در Qwest Center Omaha در اوماها، نبراسکا برگزار شد.

Judgment Day 2005 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد و به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را به میزان 21.9 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد. بخش کشتی حرفه‌ای وب‌سایت Canadian Online Explorer به کل مسابقات امتیاز 6 از 10 داد که بالاتر از رویداد سال 2007 بود که “به عنوان یک نمایش متوسط” علامت گذاری شده بود. همچنین اولین پخش PPV در روز داوری با کیفیت بالا بود.

نتایج مسابقات رویداد

کارت این رویداد دارای هفت مسابقه بود. رویداد اصلی مسابقات قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای بود که در آن تریپل اچ رندی اورتن را در مسابقه استیل کیج شکست داد تا عنوان قهرمانی را حفظ کند. در مسابقه اصلی اسمک‌دان، آندرتیکر اج را با countout شکست داد، اما قهرمانی خالی سنگین‌وزن جهان را به دست نیاورد، زیرا تا زمانی که شرط نشده باشد، قهرمانی‌ها از طریق شمارش یا رد صلاحیت تغییر نمی‌کنند. در مسابقه اصلی ECW، قهرمانان تگ WWE، جان موریسون و The Miz، قهرمان ECW کین و سی ام پانک را شکست دادند تا عناوین خود را حفظ کنند. از شش مسابقه برنامه ریزی شده در آندرکارت، دو مسابقه بیشتر از بقیه ارتقا پیدا کردند. این مسابقات شامل دو مسابقه انفرادی بود که در آن شاون مایکلز کریس جریکو را شکست داد و جان سینا به ترتیب جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) را شکست داد.

داستان

رویداد اصلی که در بازی Judgment Day در برند راو نوشته شد، قهرمان دبلیو دبلیو ای تریپل اچ بود که از عنوان قهرمانی در برابر رندی اورتون در مسابقه استیل کیج دفاع کرد. پیشرفت مسابقه در بک‌لش آغاز شد، جایی که تریپل اچ آخرین بار اورتون را در یک مسابقه حذفی چهار طرفه که جان سینا و جان «برادشاو» لیفیلد (JBL) نیز در آن شرکت داشتند، حذف کرد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را به دست آورد. شب بعد در یکی از اپیزودهای راو، ویلیام ریگال، مدیر کل راو، مسابقه عنوانی بین اورتون و تریپل اچ را متوقف کرد و این دو را در مسابقه Steel Cage در Judgment Day برای قهرمانی WWE رزرو کرد.

یکی از مسابقات مقدماتی مشخص شده در برند اسمکدان بین The Undertaker و Edge برای قهرمانی خالی سنگین وزن جهان بود. در Backlash، آندرتیکر Edge را شکست داد تا عنوان را حفظ کند و او را مجبور به تسلیم شدن به دروازه جهنم کند.دانلود جاجمنت دی 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.