دانلود جاجمنت دی 2009

دانلود جاجمنت دی 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 2009 : Judgment Day 2009 یازدهمین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 17 می 2009، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد. روز داوری در سال 2010 با بیش از حد مجاز جایگزین شد.این رویداد 228000 خرید داشت که کمتر از رقم 252000 خرید روز داوری در سال 2008 بود.

نتایج مسابقات رویداد

کارت این رویداد دارای هفت مسابقه بود. رویداد اصلی نمایش باعث شد که اج با موفقیت از قهرمانی سنگین وزن جهان اسمکدان در برابر جف هاردی دفاع کند. در مسابقه اصلی راو، رندی اورتون قهرمان دبلیو دبلیو ای در مسابقه ای مقابل باتیستا دیسکالیفه شد و به همین دلیل حفظ شد. زیرا عناوین از طریق رد صلاحیت تغییر نمی کنند مگر اینکه شرط شده باشد. علاوه بر این، جان سینا بیگ شو را شکست داد. آندرکارد برای نمایش چهار مسابقه انفرادی دیگر داشت. سی ام پانک در مقابل اوماگا، قهرمان ECW کریستین که از قهرمانی در برابر جک سواگر دفاع می کرد.جان موریسون در مقابل شلتون بنجامین، و ری میستریو مدافع قهرمانی بین قاره ای اسمکدان در برابر کریس جریکو.

داستان

رقابت اصلی که از برند راو به روز قضاوت می‌رفت، بین رندی اورتون و باتیستا بود. که بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای با هم اختلاف داشتند. از ژانویه 2009، اورتن با خانواده مک ماهون درگیر بود. و در مسیر مسابقه خود با شوهر استفانی تریپل اچ برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو ای در رسلمنیا 25، به وینس، شین و استفانی مک ماهون حمله کرد. که تریپل اچ برنده شد.

در بک‌لش، اورتن، همراه با دستیارانش، کودی رودز و تد دیبیاس جونیور (که در مجموع با نام The Legacy شناخته می‌شوند. قهرمان مدافع دبلیو دبلیو ای، تریپل اچ، باتیستا و شین مک ماهون را در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره شکست دادند. و عنوان قهرمانی را به دست آوردند. در قسمت 27 آوریل راو، باتیستا از طریق countout بیگ شو را شکست داد. و یک مسابقه قهرمانی WWE را در برابر اورتون در Judgment Day به دست آورد.دانلود جاجمنت دی 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.