دانلود دسامبر تو دیسممبر 2006

دانلود دسامبر تو دیسممبر 2006

دانلود دسامبر تو دیسممبر 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود دسامبر تو دیسممبر 2006 : December to Dismember 2006 تنها رویداد دسامبر تو دیسممبر بود که توسط WWE تولید شد.این مسابقات عمدتاً برای کشتی گیران بخش برند ECW برگزار شد و تنها PPV WWE بود که انحصاری ECW بود. این رویداد در 3 دسامبر 2006 در جیمز براون آرنا در آگوستا، جورجیا برگزار شد. علیرغم اینکه این یک پرداخت به ازای هر ویو با برند ECW است، برخی از کشتی گیران راو و اسمکدان! برندها نیز در این نمایشگاه کار کردند. این دومین و آخرین رویداد در گاهشماری دسامبر تا دیسمبر بود، پس از رویداد اصلی سال 1995 که توسط تبلیغ کشتی قهرمانی افراطی سابق (ECW) برگزار شد. WWE دارایی های ECW را در سال 2003 به دست آورد و برند ECW خود را در می 2006 راه اندازی کرد.

این رویداد 4800 شرکت کننده داشت و حدود 90000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که 55000 مورد از آنها خرید داخلی بود که کمترین میزان خرید در تاریخ WWE تا زمان معرفی شبکه WWE در سال 2014 بود. استقبال انتقادی نیز بسیار ضعیف بود، با بسیاری از آنها. در نظر گرفتن آن به عنوان یکی از بدترین PPV های تولید شده توسط این شرکت. اگرچه قرار بود دوباره در سال 2007 برگزار شود، اما پس از اینکه WWE تولید PPV های منحصر به فرد برند را پس از رسلمنیا 23 در آوریل 2007 متوقف کرد، این نمایش لغو شد.

نتایج مسابقات رویداد

جذابیت اصلی روی کارت رویداد یک مسابقه Extreme Elimination Chamber برای مسابقات قهرمانی جهانی ECW بود. کشتی گیرانی را نشان می داد که در یک حلقه احاطه شده توسط ساختار فولادی از زنجیره و تیرها می جنگند. شش شرکت کننده مدافع عنوان قهرمانی بیگ شو، بابی لشلی، راب ون دام، هاردکور هالی، سی ام پانک و تست بودند. لشلی پس از سنجاق کردن Big Show به دنبال نیزه، مسابقه و قهرمانی جهانی ECW را برد. با پیروزی خود، لشلی اولین آفریقایی-آمریکایی بود که قهرمانی جهان ECW را برگزار کرد. مسابقه مشخص شده در آندرکارت یک مسابقه تگ تیمی بین هاردی ها (جف هاردی و مت هاردی) و MNM (جوی مرکوری و جانی نیترو) بود که در آن هاردی ها پیروز شدند.

داستان

چهار شرکت‌کننده باقی‌مانده برای مسابقه Extreme Elimination Chamber از طریق مسابقات انفرادی استاندارد تعیین شدند. اولین کسی که واجد شرایط مسابقه شد سابو بود که کوین تورن را در اپیزود ECW در 31 اکتبر 2006 شکست داد. هفته بعد، سی ام پانک و تست به ترتیب با شکست دادن مایک ناکس و تامی دریمر به مقام نهایی رسیدند. مکان نهایی قرار بود به این مسابقه برسد. در قسمت امضای قرارداد در قسمت 14 نوامبر 2006 ECW به هاردکور هالی داده شد.

در حالی که هالی در حال رسیدن به رینگ بود، بابی لشلی، کشتی گیر اهل اسمکدان! برند، به هالی حمله کرد و خودش قرارداد را امضا کرد تا جایگاه ششم و آخرین در Extreme Elimination Chamber را به دست آورد. اگرچه شش نقطه در مبارزه پر شد، هیمن یک مسابقه Extreme Rules را بین Van Dam و Holly در 21 نوامبر اعلام کرد. قسمت 2006 ECW. اگر هالی ون دام را شکست می داد، جای خود را در اتاق حذف افراطی می گرفت. با این حال، ون دام، این مسابقه را برد و جایگاه خود را در اتاق حذفی شدید تثبیت کرد.دانلود دسامبر تو دیسممبر 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.