دانلود دینامیت 3 می 2023

دانلود دینامیت 3 می 2023

دانلود دینامیت 3 می 2023 با لینک مستقیم

روش های خرید فایل 720p اورجینال تضمینی

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : چهاردهم اردیبهشت

درباره شو

دانلود دینامیت 3 می 2023 : قسمت AEW Dynamite در 3 می 2023، قرار است یک سه نفره نبرد رویال همراه با مسابقه تگ تیم چهار ستون AEW در MJF & Sammy Guevara vs Darby Allin & Jungle Boy Jack Perry همراه با سهام برای رویداد AEW Double or Nothing 2023 PPV باشد.

سارایا به بازی مقابل ویلو نایتینگل باز می گردد، در حالی که ریکی استارکس در نهایت مقابل جویس رابینسون قرار خواهد گرفت. آدام کول، رودریک استرانگ، باندیدو و اورنج کسیدی برای رویارویی با انجمن قدردانی جریکو به نیروها خواهند پیوست. علاوه بر این، The Elite به طرفداران خطاب خواهد کرد. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 3 می 2023، زیر را بخوانید.

MJF & Sammy Guevara vs Jungle Boy & Darby Allin

هفته گذشته، MJF با پرتاب یک اسکیت بورد به سمت داربی آلین که دومی را رد صلاحیت کرد. به سامی کمک کرد و در نتیجه سامی برنده تورنمنت ستون ها شد. با این حال، تونی خان بعداً اعلام کرد که MJF و Sammy برای رویارویی با جک پری و داربی آلین متحد خواهند شد. و اگر داربی و پری موفق به پیروزی در مسابقه شوند، به رویداد اصلی Double or Nothing اضافه خواهند شد. آیا MJF و سامی گوارا موفق خواهند شد که رویداد اصلی دو یا هیچ را به عنوان یک مسابقه انفرادی حفظ کنند؟

همسر سامی، تای ملو، هفته گذشته به خاطر گرفتن چک بزرگ از MJF برای دراز کشیدن در Double or Nothing از او بسیار ناراحت بود. ملو به یاد می آورد که سامی همیشه می خواست قهرمان جهان شود، اما اکنون آماده است. تا این فرصت را فقط برای مقداری پول از دست بدهد. به نظر می رسید که افکار سامی پس از ناسزاگویی تی در حال تغییر است. آیا این روی نتیجه مسابقه تگ تیم تاثیر می گذارد؟

ریکی استارکس در مقابل جویس رابینسون

ریکی استارکس قرار بود چند هفته پیش با جویس رابینسون برخورد کند، اما قبل از شروع مسابقه مورد حمله جی وایت و رابینسون قرار گرفت. هفته گذشته در Rampage، Jay White & Juice Robinson در یک مسابقه تگ تیم استارکس و اسپیرز را شکست دادند. مسابقه انفرادی پس از آن اعلام شد که Bullet Club Gold بار دیگر از تاکتیک های پاشنه پا برای پیروزی در مسابقه استفاده کرد. آیا ریکی استارکس می تواند جویس رابینسون را به دست بگیرد یا جی وایت دوباره در مسابقه دخالت می کند؟

Saraya vs Willow Nightingale

سارایا که از اپیزود 22 فوریه در Dynamite کشتی نگرفته است. سرانجام در یک مسابقه انفرادی با Willow Nightingale برخورد می کند. The Outcasts به رقابت چند ماهه خود در برابر The Originals ادامه خواهند داد. سارایا و تونی استورم چند ماه پیش با حمله به ویلو پاشنه پا را برگرداندند. آیا بلبل بید می تواند انتقام بگیرد؟

روش دانلود

دانلود دینامیت 3 می 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.