دانلود دی وان 2022

دانلود دی وان 2022 با لینک مستقیم

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود دی وان 2022 – Day 1 2022 تنها رویداد دی وان بود که توسط WWE تولید شد.برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 1 ژانویه 2022، در State Farm Arena در آتلانتا، جورجیا برگزار شد و تنها رویداد PPV و پخش زنده این شرکت بود که در روز سال نو برگزار شد. عنوان آن به برنامه ریزی سال نو آن اشاره داشت و اولین PPV WWE بود که تم سال نو را پس از نیو یرز روولوشن در سال 2007 داشت.

برنامه ریزی روز اول باعث لغو رویداد TLC: Tables, Ladders & Chairs شد که معمولاً در اواخر دسامبر برگزار می شد. روز 1 همچنین اولین رویداد WWE بود که به عنوان “رویداد زنده ممتاز” نامگذاری شد، اصطلاحی که تبلیغ برای اشاره به رویدادهای پخش شده در پلتفرم های پخش زنده PPV و WWE معرفی شد. یکی دیگر از رویدادهای روز 1 PPV و پخش زنده برای سال 2023 برنامه ریزی شده بود، اما لغو شد. با این حال، دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای نام Day 1 را برای اپیزود ویژه تلویزیونی دوشنبه شب راو با عنوان Raw: Day 1 احیا کرد که در 1 ژانویه 2024 پخش شد.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، براک لزنر ست “فریکین” رولینز، کوین اونز، بابی لشلی و مدافع عنوان قهرمانی Big E را در یک مسابقه مرگبار پنج جانبه شکست داد و با پین زدن به Big E، قهرمان WWE Raw شد. لزنر در ابتدا قرار بود با رومن رینز روبرو شود. برای SmackDown’s Universal Championship، اما آن مسابقه ساعاتی قبل از رویداد لغو شد زیرا تست رینز برای COVID-19 مثبت بود. در دیگر مسابقات برجسته، اج بر میز، بکی لینچ لیو مورگان را شکست داد تا قهرمانی دیواز راو را حفظ کند، و در مبارزه آغازین، یوسوس (جی اوسو و جیمی اوسو) با شکست دادن The New Day (کوفی کینگستون و کینگ وودز) همچنان قهرمان شد. قهرمانی تیم اسمکدان تگ.

داستان

در اپیزود 25 اکتبر راو، ست رولینز در یک مسابقه نردبانی برنده شد تا به مدعی شماره یک قهرمانی بیگ ای دبلیو دبلیو ای تبدیل شود.[14] در قسمت 29 نوامبر، رولینز اعلام کرد که مسابقه عنوان در روز 1 برگزار خواهد شد. با این حال، همان شب، مقامات WWE، آدام پیرس و سونیا دیویل، یک مسابقه بدون عنوان بین Big E و کوین اونز، که آنها نیز در مسابقه شرکت کرده بودند، ترتیب دادند. در مسابقه نردبانی، جایی که اگر اونز برنده می شد، او به مسابقه عنوان اضافه می شد که باعث نارضایتی رولینز شد، که در چند هفته گذشته با اوونز اختلاف داشت. در تلاش برای خرابکاری در مسابقه، رولینز مداخله کرد، بنابراین اوونز با محرومیت پیروز شد و به مسابقه قهرمانی اضافه شد و آن را به یک بازی تهدید سه گانه تبدیل کرد.

هفته بعد، پس از اینکه Big E اوونز را در مسابقه Steel Cage با Rollins در تفسیر شکست داد، بابی لشلی بیرون آمد و به شدت به این سه حمله کرد.در قسمت بعدی، لشلی، که Big E در ماه سپتامبر برای عنوان قهرمانی شکست خورد، اقدامات خود را توضیح داد و خواستار اضافه شدن به مسابقه قهرمانی در روز 1 شد. با این حال، اوونز و رولینز استثنا کردند در حالی که Big E اظهار داشت که مهم نیست با چه کسی روبرو می شود زیرا او همچنان پس از روز 1 قهرمان خواهد بود. پیرس و دیویل سپس بیرون آمدند و برنامه ریزی کردند که لشلی به ترتیب با اوونز، رولینز و بیگ ای روبرو شود.دانلود دی وان 2022 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2022 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.