دانلود راو 1 آوریل 2024

دانلود راو 1 آوریل 2024

دانلود راو 1 آوریل 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید اشتراک یا خرید لینک

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

مسابقات

  • کیفیت 720 480 1080 تضمینی قرار گرفت
  • با خرید اشتراک رسلمنیا را صبح انتشار دانلود کنید
  • حضور دراک و رومن رینز
  • ساخت استوری نهایی رسلمنیا
  • ست رولینز vs سولو سیکوآ - بلاد لاین رولز مچ
  • نیو دی vs DIY vs جاجمنت دی
  • سامی زین vs برونسون رید
  • ایوار vs ریکیشی
  • ماکسین دوپری و آیوی نیل vs کندیس لری و ایندی هارتول
  • Candice LeRae & Indi Hartwell vs Ivy Nile & Maxxine Dupri
  • انتشار : سه شنبه بین ساعت 9 الی 12

درباره شو

دانلود راو 1 آوریل 2024 : این هفته تنها یک شو راو مانده به رسلمنیا میباشد.سمت WWE RAW در تاریخ 1 آوریل 2024، رومن رینز و راک را در اپیزود اصلی RAW قبل از رویداد WrestleMania 40 در برند Red گرد هم می‌آورد.

دو مسابقه تگ تیم با تیم New Day و DIY برای رویارویی با The Judgment Day اعلام شده است. Candice LeRae و Indi Hartwell با Maxxine Dupri و Ivy Nile روبرو خواهند شد. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE RAW در ۱ آوریل ۲۰۲۴، زیر را بررسی کنید.

The Rock & Roman Reigns در RAW

The Rock هفته گذشته در RAW در یک بخش پایانی نمایش دیوانه کننده، کودی رودز را شکست داد و خونین کرد. بعداً متوجه شدیم که دستور این بیت‌دان از رومن رینز بوده است. اکنون، این دو پسر عمو قرار است چند روز قبل از WrestleMania 40 در RAW ظاهر شوند و در آنجا با کودی رودز و ست رولینز روبرو شوند. آیا آنها برنامه ای برای برتری بر رولینز نیز دارند؟

کمربندهای تگ تیم

6 تیم قرار است در یک مسابقه نردبانی شرکت کنند که در آن بازیکنان The Judgment Day’s Finn Balor & Damian از قهرمانی تگ تیم WWE دفاع خواهند کرد. 2 تا از تیم های رقیب از RAW در New Day (کوفی کینگستون و خاویر وودز) و DIY (جانی گارگانو و توماسو چیامپا) در یک مسابقه تگ تیمی با هر چهار عضو مرد روز داوری روبرو خواهند شد. آیا این مسابقه تصوری از جنون و جنون در رسلمنیا به ما می دهد؟

ماکسین دوپری و آیوی نیل در مقابل کندیس لری و ایندی هارتول

رفتار Candice LeRae در طول ماه گذشته تغییر کرد که به او کمک کرد تا در همان تعداد مسابقه سه برد داشته باشد. با این حال، ایندی هارتول شریک تگ تیم او هنوز به نگرش او نپرداخته است. آیا با روبرو شدن با مکسین دوپری و آیوی نیل در مسابقه تکراری تگ تیم که همه اینها را آغاز کرد، اوضاع تغییر خواهد کرد؟

ساخت نهایی رسلمنیا

سامی زین هفته گذشته در یک مسابقه انفرادی مقابل برونسون رید شکست خورد. چگونه او از این باخت در حالی که برای رویارویی با گانتر در رسلمنیا آماده می شود، پس می گیرد؟درو مک اینتایر هفته گذشته توسط ست رولینز مورد ضرب و شتم قرار گرفت و او بلافاصله بعداً در اپیزود با یک DDT آتی شوک پاسخ داد. آیا رولینز دوباره سعی خواهد کرد به درو ضربه بزند؟درگیری رئا ریپلی و بکی لینچ پس از اینکه بکی دومینیک میستریو را تزئین کرد به درگیری بین آنها منجر شد. آیا شاهد پیگیری آنها خواهیم بود؟.دانلود راو 1 آوریل 2024 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.