دانلود راو 1 جولای 2024

دانلود راو 1 جولای 2024

دانلود راو 1 جولای 2024 با کیفیتهای مختلف

مسابقات

  • دانلود سریع مانی این د بنک و شوهای هفتگی جدید پس از برگزاری در اشتراک ویژه
  • کیفیت 480 720 1080 Full HD قرار گرفت
  • مسابقات کشتی کج رایگان در کانال تلگرام
  • درو مکینتایر vs شیمس vs الیا دراگونف - انتخابی لدر مچ در مانی
  • ری مستریو vs دومینیک مستریو - پدر در مقابل پسر
  • خاویر وودز vs کریون کروسر
  • لیو مورگان vs زلینا وگا
  • تکمیل ساخت داستان رویداد مانی این د بنک
  • انتشار : سه شنبه بین ساعت 8 الی 10

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود راو 1 جولای 2024 : این هفته یک شو راو مانده به رویداد جذاب و مهم مانی این د بنک میباشد.قسمت WWE RAW در 1 ژوئیه 2024، نسخه اصلی از برند قرمز برای Money in the Bank 2024 PLE خواهد بود. دو مسابقه مقدماتی برای نمایش در نظر گرفته شده است – یکی برای مسابقات نردبانی مردان و دیواز.

لیو مورگان در برابر زلینا وگا از قهرمانی زنان جهان دفاع خواهد کرد. ری میستریو در دومین مسابقه انفرادی خود به مصاف دومینیک میستریو خواهد رفت. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW 1 ژوئیه 2024، زیر را بررسی کنید.

MITB Qualifiers

درو مک اینتایر می‌خواست مستقیماً در مسابقه نردبان مانی این بانک مردانه شرکت کند، و به این دلیل استناد می‌کرد که او سزاوار این مقام بود که توسط سی ام پانک شکست خورد. اما به او اطلاع داده شد که باید مثل بقیه صاحب امتیاز شود و در یک مسابقه تهدید سه گانه به مصاف شیموس و ایلیا دراگونوف می رود تا برای این مسابقه تلاش کند و جواز حضور در این مسابقه را بگیرد.از طرف دیواز، زویی استارک تلاش خواهد کرد تا دومین مسابقه متوالی Money in the Bank را وارد کند. آیوی نیل و داکوتا کای از Damage CTRL سر راه او ایستاده اند.

رقابت عنوان دیواز

لیو مورگان برای دومین بار در تلویزیون از مسابقات قهرمانی دیواز جهان دفاع خواهد کرد. او با زلینا وگا روبرو خواهد شد که در چند هفته اخیر از لیو عبور کرده است. دومینیک به زلینا کمک کرد تا عنوان قهرمانی را از لیو حذف کند. اما آیا همان طور که در مورد بکی لینچ اتفاق افتاده بود، برای دومینیک نتیجه معکوس خواهد داشت؟

پدر در مقابل پسر

با صحبت در مورد دومینیک، لیو بار دیگر با پدرش ری میستریو مسابقه داد. زوج پدر و پسر ابتدا در رسلمنیا 39 با هم درگیر شدند و ری پیروز شد. آیا لیو می‌تواند این بار نتیجه را به نفع دومینیک تغییر دهد؟

خاویر وودز مقابل کریون کروس

کاریون کروس قرار است در یک مسابقه انفرادی به مصاف خاویر وودز برود. پس از چندین هفته تلاش برای ایجاد شکاف در New Day، کراس هفته گذشته با پرت کردن حواس با بیت داون وودز در پشت صحنه، کوفی کینگستون را شکست داد. آیا وودز با یک برد در اینجا می تواند به کروس بازگردد؟.دانلود راو 1 جولای 2024 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک امکانپذیر میباشد.