دانلود راو 1 ژانویه 2024

دانلود راو 1 ژانویه 2024

دانلود راو 1 ژانویه 2024 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
  • ست رولینز vs درو مک اینتایر - بر سر قهرمانی سنگین وزن
  • رئا ریپلی vs آیوی نایل - بر سر قهرمانی جهان دیواز
  • بکی لینچ vs نیا جکس
  • حضور دراک
  • دمیز و آرتروت vs د جاجمنت دی
  • مسابقه تعین کننده چلنجر بعدی کمربند اینترکانتینتال
  • شاینا بازلر و زویی استارک vs ناتالیا و تگان نوکس - مدعی شماره 1 قهرمانی تگ تیم دیواز

درباره شو

دانلود راو 1 ژانویه 2024 : این شو چهار شو قبل از رویداد مهم رویال رامبل میباشد.WWE قرار است سال 2024 را با رویداد روز اول آغاز کند. Day 1 2024 یک برنامه ویژه تلویزیونی RAW خواهد بود که در 1 ژانویه 2024 برگزار می‌شود. این نمایش از Pechanga Arena در سن دیگو، کالیفرنیا پخش می‌شود و ساعت 20:00 به وقت شرقی شروع می‌شود.

اولین رویداد روز 1 در سال 2022 به عنوان یک رویداد زنده برتر (PLE) برگزار شد. این رویداد در سال 2023 و همچنین یک بار دیگر PLE برنامه ریزی شده بود، اما بعداً از برنامه حذف شد. نسخه دوم هم اکنون به صورت ویژه RAW برگزار می شود.

ست رولینز (c) در مقابل درو مک اینتایر – قهرمانی سنگین وزن جهان

طبق اعلام شده، دو مسابقه عنوان برای نمایش تعیین شده است. ست رولینز از قهرمانی سنگین وزن جهان مقابل درو مک اینتایر دفاع خواهد کرد. این دو قبلاً در رویداد Crown Jewel 2023 که رولینز توانست عنوان را حفظ کند، با هم درگیر شدند. مک اینتایر در ماه گذشته درخواست بازی مجدد داشت، اما رولینز برای دفاع از عنوان مقابل جی اوسو رفت. با کسب پیروزی‌های مهم تک‌آهنگی درو بر سامی زین و جی اوسو، او به مدعی اصلی برای رویارویی با رولینز برای عنوان قهرمانی تبدیل شد.

Rhea Ripley (c) vs Ivy Nile – مسابقات قهرمانی جهان دیواز

دیگر مسابقه عنوان اعلام شده، دفاع Rhea Ripley در مسابقات قهرمانی جهان دیواز در برابر آیوی نیل است. مامی می‌خواهد آیوی را به‌عنوان نمونه نشان دهد تا به رختکن جرات کند جلوی او بایستد. آیا این یک مسابقه یک طرفه برای رئا خواهد بود یا آیوی باعث ناراحتی در اینجا می شود؟

بکی لینچ در مقابل نیا جکس

بکی لینچ دوباره رقابت خود را در برابر نیا جکس افزایش داده است. او از نیا خواسته بود تا در یک مسابقه با او روبرو شود و نیا در نهایت موافقت کرد که در روز اول با او روبرو شود.

شاینا بازلر و زویی استارک در مقابل ناتالیا و تگان نوکس – مدعی شماره 1 قهرمانی تگ تیم دیواز

Katana Chance و Kayden Carter قهرمانان جدید تگ تیم زنان WWE شدند. اولین رقبای آنها از طریق مسابقه بین تیم های Shayna Baszler و Zoey Stark و Natalya & Tegan Nox شناسایی خواهند شد. آیا تیم به صدر خواهد رسید؟

انتظارات

یکی دیگر از بازی هایی که انتظار می رود در دی وان برگزار شود، مسابقه مدعی شماره 1 برای قهرمانی بین قاره ای است. مدیر کل RAW، آدام پیرس، این مسابقه را در گفتگوهای خود با Ricochet، Chad Gable، Bronson Reed و دیگران تیز کرده است.دانلود راو 1 ژانویه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.