دانلود راو 11 دسامبر 2023

دانلود راو 11 دسامبر 2023

دانلود راو 11 دسامبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
  • تاریخ انتشار : بیست و یکم آذر
  • کیفیت 1080 بزودی ...
  • کودی رودز در مقابل شینسوکه ناکامورا
  • CM Punk برای تصمیم گیری در مورد RAW یا SmackDown
  • درو مک اینتایر در مقابل جی اوسو
  • بکی لینچ نیا جکس را فرا میخواند
  • رئا ریپلی مقابل ماکسین دوپری

درباره شو

دانلود راو 11 دسامبر 2023 سومین قسمت راو پس از سروایور سریز است.قسمت WWE RAW در 11 دسامبر 2023، اپیزود مهم دیگری خواهد بود که ما به سمت ساخت رویال رامبل و جاده به رسلمنیا 40 می رویم. سی ام پانک تصمیم می گیرد که متعلق به کدام برند باشد.درو مک اینتایر یک ضربه دیگر به جی اوسو می زند در حالی که کودی رودز با شینسوکه ناکامورا روبرو می شود. رئا ریپلی برای مسابقه با ماکسین دوپری آماده شده است در حالی که بکی لینچ نیا جکس را صدا می کند. برای پیش‌نمایش دقیق و کارت بازی کامل WWE RAW در 11 دسامبر 2023 در زیر هماهنگ کنید.

سی ام پانک تصمیم می گیرد

سی ام پانک هفته گذشته در SmackDown و NXT Deadline ظاهر شد. تبلیغ او در اسمکدان، به طور خاص، روشن کرده است که او می خواهد با تمام ستاره های برتر و رویداد اصلی رسلمنیا روبرو شود. با این حال، این هفته در RAW، او نشان خواهد داد که چه برندی خواهد بود – Smackdown یا RAW. مدیران کل هر دو برند – نیک آلدیس از اسمکدان و آدام پیرس از RAW – به او گفته اند. اما پانک چه تصمیمی خواهد گرفت؟ آیا او دنبال رومن رینز خواهد رفت یا ست رولینز؟

درو مک اینتایر در مقابل جی اوسو

نفرت درو مک اینتایر از جی اوسو به طور گسترده ای شناخته شده است و او فرصت دیگری برای شکست دادن جی خواهد داشت. درو پس از اینکه ماه گذشته عناوین تیم تگ تیم را برای جی به دست آورد، درو هفته گذشته نیز زمانی که با ست رولینز روبرو شد به قیمت قهرمانی سنگین وزن جهان تمام شد. جی مطمئناً در ذهن خود انتقام خواهد گرفت زیرا درو و جی برای یک مسابقه مجدد آماده هستند. اما، آیا او از درو عصبانی تر از درو از جی است؟

کودی رودز در مقابل شینسوکه ناکامورا

شینسوکه ناکامورا از حریف شایسته خود برای رویارویی با او می خواهد اما هفته هاست که مشخص نبود این حریف کیست. ناکامورا دو هفته پیش فاش کرد که زمانی که با مه قرمز به او حمله کرد این کودی است که در تمام مدت به او اشاره می کرد. کودی وقتی هفته گذشته در برنامه ظاهر شد، در به چالش کشیدن او معطل نشد. و WWE همچنین درگیری خود را به تاخیر نینداخت زیرا آنها برای یک مسابقه انفرادی این هفته اعلام شده اند. انتظار داشته باشید که ناکامورا چیزی خاص زیر آستین های خود برای کودی داشته باشد. چه خواهد بود؟

بکی لینچ نیا جکس را فرا می خواند

رقابت بین بکی لینچ و نیا جکس برای مدتی مورد تمسخر قرار گرفت. همانطور که بکی از تکالیف NXT و اسمکدان رها شد، بعد از مسابقه هفته گذشته نیا بیرون آمد تا با او مقابله کند. با این حال نیا بلافاصله رینگ را ترک کرد. بکی سعی نخواهد کرد او را فراخواند تا مسابقه ای بین آنها ترتیب دهد. آیا نیا این چالش را قبول خواهد کرد؟

رئا ریپلی مقابل ماکسین دوپری

همچنین مسابقه انفرادی بین ماکسین دوپری و قهرمان زنان جهان ریا ریپلی نیز اعلام شده است. هیچ خط داستانی خاصی بین این دو وجود ندارد، اما جالب است که ببینیم چه چیزی از آن بیرون می آید. آیا Maxxine می‌تواند ثابت کند که آکادمی آلفا بهترین زمین تمرینی است و حداقل با رقابتی قوی برای قهرمان حاکم؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

جفت DIY جانی گارگانو و توماسو چیامپا Imperium را در یک مسابقه پاییزی 2 از 3 شکست دادند که به نظر می رسید به رقابت آنها پایان داده است. اما آیا این باخت پیامدهای بزرگتری برای جیووانی وینچی و لودویگ قیصر از Imperium خواهد داشت؟برادران کرید با پیروزی بر دومینیک میستریو و جی دی مک‌دونا در هفته گذشته ثابت کردند که یک تگ تیم معتبر هستند. آنها چه زمانی می توانند شات عنوان خود را که با برنده شدن در مسابقه گانتل تگ تیم به دست آورده اند، دریافت کنند؟دانلود راو 11 دسامبر 2023 از دو وبسایت تخصصی دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک خواهیم داشت.