دانلود راو 11 مارس 2024

دانلود راو 11 مارس 2024

دانلود راو 11 مارس 2024 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک یا خرید لینک

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

مسابقات

  • با خرید اشتراک رسلمنیا را صبح انتشار دانلود کنید
  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • گانتلت مچ شش نفره - برنده با گونتر بر سر کمربند بین قاره ای در رسلمنیا مسابقه میدهد
  • دیمین پریست vs آر-تروث
  • ادامه ساخت داستان رسلمنیا
  • بکی لینچ vs لیو مورگان
  • کابوکی واریورز vs شاینا بازلر و زوئی استارک - بر سر قهرمانی تگ تیم
  • Candice LeRae and Indi Hartwell vs Ivy Nile & Maxxine Dupri
  • انتشار : سه شنبه بین ساعت 9 الی 12

درباره شو

دانلود راو 11 مارس 2024 : این هفته سومین شو راو پس از رویداد المنیشن چمبر چهار شو مانده به رسلمنیا میباشد.قسمت WWE RAW در قسمت WWE RAW در 11 مارس 2024، رقیب عنوان قهرمانی بین قاره‌ای در رسلمنیا XL از طریق مسابقه Gauntlet مشخص می‌شود.

بکی لینچ و لیو مورگان نیز قرار است در یک مسابقه انفرادی با هم درگیر شوند. کابوکی واریرز از عناوین تگ تیم دیواز در برابر شاینا بازلر و زوئی استارک دفاع خواهد کرد. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW 11 مارس 2024، زیر را بررسی کنید.

گانتلت مچ

گونتر که قهرمان بین قاره‌ای واقعاً بزرگی است، به یک رقیب واقعاً عالی نیاز دارد تا در رسلمنیا 40 با آن روبرو شود. این رقیب از طریق یک مسابقه دستکش شناسایی می‌شود که سامی زین، چاد گیبل، برونسون رید، شینسوکه ناکامورا، ریکوچت و جی دی مک‌دوناگ در آن حضور خواهند داشت. . سامی و گیبل دو رقیب واقعی برای گانتر به دلیل خط داستانی مداوم و سابقه‌شان با عنوان هستند. آیا این یکی از آنها خواهد بود که در نهایت برنده این مسابقه می شود؟ مرد ماراتن مسابقه چه کسی خواهد بود؟

بکی در مقابل لیو

بکی لینچ هفته گذشته فکر می کرد شماره نیا جکس را دارد تا اینکه لیو مورگان به جکس حمله کرد تا DQ ایجاد کند. این پس از آن اتفاق افتاد که بکی یک هفته قبل در جریان بازی او مقابل لیو به نیا حمله کرد. با این حال، بکی استدلال کرد که حمله به دلیل حمله نیا به او بود و هیچ ارتباطی با لیو نداشت. با این حال، این منجر به درگیری بین بکی و لیو برای قسمت RAW 11 مارس شد.

قهرمانی تگ تیمی دیواز

کابوکی واریورز هفته گذشته به RAW آمدند تا شاینا بازلر و زوئی استارک را پس از فراخوانی که انجام دادند، شناسایی کنند. پس از اینکه شاینا و زویی در مسابقه خود پیروز شدند، داکوتا کای به آنها گفت که جنگجویان کابوکی پس از دفاع از عنوان خود در NXT Roadblock از عناوین تگ تیم دیواز در برابر آنها دفاع خواهند کرد.

ساخت رسلمنیا

کودی رودز و ست رولینز دومین مسابقه خود را برای رسلمنیا در سال جاری برگزار می کنند زیرا اکنون برای رویارویی با راک و رومن رینز نهایی شده اند. با این حال، این کارت تاکنون تنها 6 مسابقه اعلام شده است.مسابقات قهرمانی تیم مردان و دیواز و همچنین مسابقات برخی از ستارگان برتر هنوز اعلام نشده است. آیا نکاتی در رابطه با این مسابقات دریافت خواهیم کرد؟دانلود راو 11 مارس 2024 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.