دانلود راو 15 جولای 2024

دانلود راو 15 جولای 2024

دانلود راو 15 جولای 2024 با کیفیتهای مختلف

مسابقات

  • دانلود سریع سامراسلم و شوهای هفتگی جدید پس از برگزاری در اشتراک ویژه
  • مسابقات کشتی کج رایگان در کانال تلگرام
  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • بازگشت درو مک اینتایر
  • فیس تو فیس گانتر و دامیان پریست
  • ایلیا دراگونوف vs برون بریکر - بر سر کمربند اینترکانتینتال
  • شیمس در مقابل برونسون رید
  • ادامه استوری رئا لیپلی و لیو مورگان
  • ادامه ساخت داستان رویداد سامراسلم
  • انتشار : سه شنبه بین ساعت 8 الی 10

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود راو 15 جولای 2024 : این هفته دو شو راو پس از مانی این د بنک و سه شو مانده به رویداد جذاب و مهم سامراسلم میباشد.قسمت WWE RAW در 14 ژوئیه 2024، با حضور درو مک اینتایر برای بحث و گفتگو با آدام پیرس، شاهد پخش کامل SummerSlam 2024 خواهیم بود.

Rhea Ripley بازی RAW را باز می کند در حالی که سامی زین از قهرمانی بین قاره ای در برابر ایلیا دراگونوف دفاع می کند. گونتر و دامیان پریست برای اولین بار در آماده سازی مسابقه عنوان قهرمانی جهان رو در روی هم قرار می گیرند. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW در 14 ژوئیه 2024 در زیر تنظیم کنید.

رئا ریپلی برای باز کردن نمایش

لیو مورگان در نهایت موفق شد دومینیک میستریو را به سمت خود بچرخاند و به دومینیک کمک کرد تا ری میستریو را سنجاق کند. درست در آن زمان، رئا ریپلی بازگشت تا پس از لیو بیاید. در حالی که لیو فرار می کرد، دومینیک سعی کرد به رئا اقرار به بی گناهی کند. اما رئا آن را نداشت. او این هفته RAW را افتتاح خواهد کرد زیرا انتظار می‌رود بلافاصله پس از عنوانی که هرگز از دست نداده است، برود.

بازگشت درو مک اینتایر

درو مک اینتایر پس از قطع فعالیت Money in Bank پس از نمایش، به مدت نامحدودی تعلیق شد، جایی که در نهایت دست به دست روی آدام پیرس، مدیر کل RAW گذاشت. با توجه به اینکه سی ام پانک مشتاق مسابقه ای با درو است، پیرس موافقت کرده است که اگر می خواهد تجارت کند، اجازه دهد درو برای بحث وارد شود. درو به RAW بازخواهد گشت، اما آیا او در ذهنیت درستی است؟

گانتر و دامیان پریست رو در رو

گانتر King of the Ring 2024 قرار است در سامرا اسلم، قهرمان سنگین وزن جهان، دامیان پریست را به چالش بکشد. این دو قبلا تبلیغاتی داشته اند، اما در آن زمان، دامیان پریست قرار بود از عنوان خود در برابر حریفان مختلف دفاع کند. آنها برای اولین بار رو در روی هم قرار می گیرند و هیچ حریفی بین آنها وجود ندارد. گونتر چه خواهد گفت؟

مسابقه قهرمانی بین قاره ای

برون بریکر هفته گذشته سامی زین را برای مسابقه مجدد تعقیب کرد و دو بار با نیزه به او ضربه زد. با این حال، این ایلیا دراگونوف خواهد بود که در مسابقات قهرمانی بین قاره ای در قسمت RAW در 15 ژوئیه عکس خواهد گرفت. آیا Breakker اجازه می دهد این مسابقه برگزار شود؟

شیمس در مقابل برونسون رید

برانسون رید هفته گذشته مصاحبه شیمس را در پشت صحنه قطع کرد که منجر به یک مسابقه انفرادی بین آنها در RAW این هفته شد.دانلود راو 15 جولای 2024 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک امکانپذیر میباشد.