دانلود شو راو به تاریخ 15 می 2023

دانلود راو 15 می 2023

دانلود راو 15 می 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و ششم اردیبهشت

درباره شو

دومین قسمت راو پس از بکلش در اپیزود 15 می 2023 اولین حضور قهرمان بین قاره ای گانتر در RAW را پس از درفت و یک نبرد رویال برای یافتن رقیب شماره 1 عنوان خود را نشان می دهد.تنها یک مسابقه بین Shinsuke Nakamura و The Miz تاکنون اعلام شده است. این نمایش همچنین بخش هایی با کودی رودز و بکی لینچ را در مسیر رویداد WWE Night of Champions 2023 به نمایش می گذارد. همچنین انتظار شنیدن از ست رولینز را داشته باشید. پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE RAW را در 15 مه 2023 بررسی کنید.دانلود شو راو به تاریخ 15 می 2023 در بالای این متن ممکن است.

گانتر و رقیب شماره 1 بتل رویال

اگرچه قهرمان بین قاره ای گانتر زمانی که هنوز در NXT بود چند بار در RAW ظاهر شد. اما پس از دریفت شدن برای اولین بار در برند قرمز ظاهر می شود. او به خاطر ازدواجش از تلویزیون WWE دور بوده است. بازگشت او تنها چیزی نیست که برای قهرمانی بین قاره ای در این هفته برنامه ریزی شده است.دبلیو دبلیو دبلیو ای همچنین برای یافتن اولین رقیب عنوان Gunther در RAW، یک بتل رویال رزرو کرده است. چه کسی آن را خواهد کرد؟

شینسوکه ناکامورا در مقابل میز

Translation is too long to be saved

Miz دو هفته پیش از شینسوکه ناکامورا به عنوان مهمان در تلویزیون Miz استقبال کرد و به او پیشنهاد کرد که دومین فرمانده او در یک تیم تگ باشد. و به او در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان کمک کند. اما ناکامورا با احترام نپذیرفت. هفته گذشته، آنها در اولین مسابقه تورنمنت به مصاف ست رولینز رفتند و رولینز در نهایت برنده آن مسابقه شد.

Miz بار دیگر در گوش ناکامورا بود تا او را به خاطر گوش ندادن به او سرزنش کند و یک مسابقه تگ تیمی ترتیب داد. ناکامورا از موافقت با او کنایه زد اما سپس او را برای یک مسابقه انفرادی به چالش کشید. آیا میز یکی از ناکامورا را در اینجا می کشد؟ یا ناکامورا ثابت خواهد کرد که به کمک میز نیاز ندارد؟

بکی صحبت می کند

تریش استراتوس از زمانی که بکی لینچ را پس از اینکه ماه گذشته او را به بازی گرفته بود، از میدان خارج کرد، به شدت حرف می زد. بکی هفته گذشته با بازگشت و حمله به او او را غافلگیر کرد. با این حال، ما چیزی از بکی نشنیدیم. اما در 15 مه قسمت RAW از او خواهیم شنید. او به توهین های تریش چه خواهد گفت؟

کودی صحبت می کند

به نظر می رسید که کودی در مسابقه دور اول مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان برنده می شود. که براک لزنر به او حمله کرد و او را از مسابقه خارج کرد. لزنر از نحوه پیروزی کودی در مقابل او در بک‌لش (تبدیل قفل کیمورا به سنجاق) ناراضی بود و خواستار مبارزه در شب قهرمانان شد. کودی بعداً در نمایش به سرعت این چالش را پذیرفت. این هفته در RAW، کودی بار دیگر به لزنر خواهد پرداخت. حالا کابوس آمریکایی چه می گوید؟.از دانلود شو راو به تاریخ 15 می 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن لذت ببرید.