دانلود راو 16 اکتبر 2023

دانلود راو 16 اکتبر 2023

دانلود راو 16 اکتبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و پنجم مهر

درباره شو

دانلود راو 16 اکتبر 2023 : دومین قسمت راو پس از فستلین و سه شو مانده به فستلین این شو است.این شو در تاریخ 16 اکتبر 2023، قسمت 1586 این مجموعه و اولین پخش فصل 2023-24 خواهد بود. این روند به سمت رویداد Crown Jewel 2023 ادامه خواهد داد، که شامل دو مسابقه عنوان است.

برانسون رید مسابقات قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای گانتر را به چالش می کشد. روز داوری کودی و جی را برای تگ تیم‌ها به چالش می‌کشد. رئا ریپلی مقابل شاینا بازلر و ریکوشه و شینسوکه ناکامورا دو بازی دیگر هستند. برای پیش‌نمایش دقیق و کارت بازی WWE RAW در 16 اکتبر 2023، زیر را بررسی کنید.

مسابقه مجدد عنوان تیم را تگ کنید

کودی رودز و جی اوسو در تلاش هستند تا خود را به عنوان قهرمان مبارزه ثابت کنند زیرا دو بار از قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای دفاع کرده اند. آنها در حفظ عنوان در برابر قهرمانان سابق سامی زین و کوین اونز در RAW موفق بودند. سپس در اسمکدان، آنها از عناوین خود در برابر تیم جدیدی از آستین تئوری و گریسون والر دفاع کردند. فین بالور هفته گذشته به آنجا رفت تا یک مسابقه مجدد برای او و دامیان پریست ترتیب دهد. آیا آنها می توانند عناوین را از این جفت جدید پس بگیرند؟

مسابقه عنوان بین قاره ای

برانسون رید هفته گذشته با پیروزی در یک مسابقه تهدید سه گانه شامل ریکوشت و چاد گیبل، مدعی شماره 1 جدید قهرمانی بین قاره ای WWE شد. او در صف بعدی تلاش برای خلع گونتر به عنوان طولانی ترین عنوان بین قاره ای خواهد بود. آیا او موفق خواهد شد؟

رئا ریپلی مقابل شاینا بازلر

Rhea Ripley دو هفته پیش به RAW بازگشت و متوجه شد که یک مسابقه طناب کشی در رختکن زنان در جریان است. او اکنون تصمیم گرفته است که تقسیم بندی را مرتب کند و ابتدا به مصاف شاینا بازلر خواهد رفت. آیا او سفر خود را برای تثبیت خود به عنوان رهبر لشکر آغاز خواهد کرد؟

ریکوشه در مقابل شینسوکه ناکامورا

ریکوشت به نوعی خود را درگیر رقابت ست رولینز و شینسوکه ناکامورا کرده است. در حالی که این رقابت اکنون به پایان رسیده است، ریکوشه همچنان خاری در چشم ناکامورا است. سپس ناکامورا هفته گذشته قبل از مسابقه شماره 1 قهرمانی بین قاره ای، یک بار دیگر به ریکوشه حمله کرد. پس از ناکامی در پیروزی در آن مسابقه، ریکوشت از WWE خواست تا او را در مقابل ناکامورا رزرو کند. آیا او می تواند به ناکامورا آسیب برساند؟

چه چیز دیگری انتظار می رود؟

آدام پیرس هفته گذشته به عنوان مدیر کل WWE RAW ارتقا یافت. این اولین قسمت RAW او به عنوان مدیر خواهد بود. چه نوع تغییراتی در برند ایجاد خواهد کرد؟ست رولینز و درو مک اینتایر توافق کردند که بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان در Crown Jewel با هم درگیر شوند و برای محافظت از ضربات عنوان خود، مک اینتایر مانع از پول نقد دامیان پریست در کیف MITB شد. در حالی که او با این عمل در روز داوری دشمنی ایجاد کرد، ست رولینز نیز از رفتار خودخواهانه او خوشحال نبود. اوضاع بین آنها چگونه خواهد بود؟دانلود راو 16 اکتبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.