دانلود راو 18 دسامبر 2023

دانلود راو 18 دسامبر 2023

دانلود راو 18 دسامبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
  • تاریخ انتشار : بیست و هشتم آذر
  • برادران کرید vs جاجمنت دی
  • میز vs گونتر بر سر کمربند اینترکانتینتال
  • چلسی گرین و پایپر نیون vs کاتانا چنس و کایدن کارتر

درباره شو

دانلود راو 18 دسامبر 2023 چهارمین قسمت راو پس از سروایور سریز است.اپیزود WWE RAW در 17 دسامبر 2023، دارای دو مسابقه عنوان تگ تیم و مسابقه عنوان بین قاره ای، همراه با یک بخش با قهرمان جهان، ست رولینز است.

برادران کرید برای کسب عنوان بی چون و چرای تگ تیم مردان، قضاوت را به چالش خواهند کشید، در حالی که کاتانا چنس و کایدن کارتر چلسی گرین و پایپر نیون را به چالش خواهند کشید. میز آخرین تلاش خود را برای خلع گونتر به عنوان قهرمان بین قاره ای انجام می دهد. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی از قسمت 17 دسامبر WWE RAW، زیر را بررسی کنید.

رولینز مک اینتایر را خطاب می کند

در RAW Day 1 2024، ست رولینز قرار است از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر درو مک اینتایر در یک مسابقه مجدد از Crown Jewel دفاع کند. عنوانی که رولینز پیش‌بینی می‌کرد که مک اینتایر بدون مشورت با او بیاید. نظر او در مورد بعدی بودن مک اینتایر در صف شوت تایتل چیست؟ آیا سی ام پانک روی ذهن او سنگینی می کند؟

آخرین فرصت میز

در حالی که او ممکن است متحمل یک باخت متقاعد کننده از گانتر شده باشد، The Miz از رها کردن گانتر خودداری می کند. او هفته گذشته در یک مسابقه سه‌گانه با DIY شرکت کرد تا Imperium را شکست دهد. پس از مسابقه، گونتر او را در پشت صحنه ملاقات کرد و به سرعت به لبخند کرکت او پاسخ داد. وقتی میز اصرار داشت که یک ضربه تایتل دیگر بزند، گونتر این شرط را گذاشت که تا زمانی که گانتر قهرمان شود، این آخرین شلیک او در عنوان IC خواهد بود.

مسابقات تگ تیم

برادران کرید با برنده شدن در مسابقه Gauntlet، مدعی شماره یک برای عناوین تگ تیم شدند. آنها با پیروزی بر دومینیک میستریو و جی دی مک دونا و یک مسابقه سه گانه در هفته گذشته به حرکت خود ادامه دادند. آیا آنها مهمات کافی برای کسب عناوین دارند؟

به طور مشابه، چلسی گرین و پایپر نیون برای دفاع از عناوین تگ تیم دیواز در برابر کاتانا چنس و کایدن کارتر رزرو شده اند. Chance & Carter در دو هفته گذشته در RAW دو برد داشته است. آیا آن‌ها در این مسابقه قدرت را تحمل خواهند کرد؟به طور مشابه، چلسی گرین و پایپر نیون برای دفاع از عناوین تگ تیم دیواز در برابر کاتانا چنس و کایدن کارتر رزرو شده اند. Chance & Carter در دو هفته گذشته در RAW دو برد داشته است. آیا آن‌ها در این مسابقه قدرت را تحمل خواهند کرد؟دانلود راو 18 دسامبر 2023 از دو وبسایت تخصصی دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک خواهیم داشت.