دانلود راو 2 اکتبر 2023

دانلود راو 2 اکتبر 2023

دانلود راو 2 اکتبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.

درباره شو

دانلود راو 2 اکتبر 2023 : پنجمین قسمت راو پس از پیبک و یک شو مانده به فستلین این شو است.این شو در تاریخ 2 اکتبر 2023 ارائه خواهد کرد که قسمت اصلی بازی Fastlane PLE خواهد بود. این نمایش یک بخش امضای قرارداد و همچنین یک مسابقه برای مسابقات قهرمانی دیواز NXT خواهد داشت.

درو مک اینتایر بار دیگر در تلویزیون Miz TV حضور خواهد داشت. جی اوسو در مقابل دامیان پریست قرار می گیرد. نیا جکس مقابل شاینا بازلر قرار می گیرد. خاویر وودز در یک مسابقه انفرادی دیگر به مصاف ایوار می رود. برای پیش نمایش کامل و کارت زیر را بخوانید.

جی اوسو در مقابل دامیان پریست

رقابت بین Jey Uso و Judgment Day در این هفته ادامه خواهد داشت زیرا Jey Uso در یک مسابقه انفرادی با دامیان پریست روبرو می شود. جی رویکرد اصطبل برای پیوستن به آنها را رد کرد و دو هفته پیش منجر به حمله وحشیانه شد. هفته گذشته جی سعی کرد به کوین اونز و سامی زین علیه گروه کمک کند. او همچنین تأیید دیگری از کودی رودز دریافت کرد، اما این برای جلب نظر افرادی مانند درو مک اینتایر و کوین اونز کافی نبود. جی سعی نخواهد کرد یک بار دیگر خودش را ثابت کند که در مقابل پریست قرار می گیرد.

درو مک اینتایر دوباره در تلویزیون Miz

درو مک اینتایر هفته گذشته در تلویزیون Miz حضور داشت تا توضیح دهد که چرا به جی اوسو در برابر شکست در روز داوری کمک نکرد. این بخش منجر به مسابقه ای با کوفی کینگستون از نیو دی شد. پس از پیروزی او، نیو دی مورد حمله ایوار از وایکینگ رایدر قرار گرفت و مک اینتایر یک بار دیگر به آنها کمک نکرد. بنابراین، مک اینتایر این هفته به تلویزیون Miz بازخواهد گشت. آیا میز دوباره از او درباره خروجش با یک ضرب و شتم مداوم سوال خواهد کرد؟

خاویر وودز مقابل ایوار

رقابت وایکینگ ریدرز و نیو دی این هفته با مسابقه ایوار و خاویر وودز ادامه خواهد یافت. با مجروح شدن اریک، ایوار و والهالا در هفته گذشته در حالی که کوفی کینگستون در مقابل درو مک اینتایر قرار داشت، به وودز حمله کردند. کوفی نیز در امان نبود و پس از پایان مسابقه مورد حمله قرار گرفت. آیا وودز با یک برد انفرادی به ایوار یک امتیاز می دهد؟

امضای قرارداد گونتر و توماسو سیامپا

گونتر و توماسو چیامپا قرار است برای مسابقه خود با مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای گانتر قرارداد امضا کنند. سیامپا در دو هفته گذشته سایر اعضای ایمپریوم – جووانی وینچی و لودویگ قیزر – را شکست داده است. انتظار نمی رود که او در Fastlane با گانتر روبرو شود. آیا این بخش امضای قرارداد، پیچ و تاب هایی را با خود به همراه خواهد داشت؟

Shayna Baszler vs Nia Jax

نیا جکس از زمان بازگشتش به سه هفته قبل، بسیاری از زنان را در RAW هدف قرار داده است. او قبلاً زوئی استارک را در یک مسابقه انفرادی هفته گذشته شکست داده است. اکنون او هدف دیگری را به شکل شریک سابق تگ تیمش شاینا بازلر در مقابل خود دارد. آیا نتیجه یکسان خواهد بود یا بازلر عملکرد بهتری در مقابل او خواهد داشت؟

مسابقات قهرمانی دیواز NXT

بکی لینچ در حفظ قهرمانی زنان NXT در تیم No Mercy agiant Tiffany Stratton موفق بود. تگان نوکس قبلاً در صف اول در انتظار برنده بود. Nox اکنون بکی را برای مسابقه عنوان در RAW این هفته به چالش خواهد کشید. با این حال، بازی در حال حاضر با شک و تردید روبرو است و بکی دچار پارگی در بازوی خود شد و به 11 بخیه نیاز داشت. آیا مسابقه برگزار می شود؟ و اگر اینطور باشد، آیا بکی 100% در مسابقه شرکت خواهد کرد؟دانلود راو 2 اکتبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.