دانلود راو 20 نوامبر 2023

دانلود راو 2023

دانلود رایگان راو 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : سیم آبان کیفیت 1080 720 480 قرار گرفت

درباره شو

دانلود راو 20 نوامبر 2023 سومین قسمت راو پس از کرون جول و دو قسمت مانده به رویداد سروایور سریز است.کمپانی چهار مسابقه را برای 20 نوامبر 2023، قسمت RAW اعلام کرده است، از جمله Xia Li vs Becky Lynch و Chad Gable vs Shinsuke Nakamura.20 نوامبر 2023، قسمت RAW از Grand Rapids، MI پخش خواهد شد.

در اپیزود 13 نوامبر RAW، فاش شد که در قسمت هفته آینده، اعضای تیم کودی رودز و روز قضاوت برای برتری در مسابقه War Game در WWE Survivor Series 2023 PLE با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مسابقه ای برگزار می شود تا مشخص شود چه کسی از امتیاز ورود شماره یک به رویداد بازی های جنگی آینده برخوردار است. با این حال هنوز عضو مشخصی که در این مسابقه حساس شرکت خواهد کرد، اعلام نشده است.

شیا لی در مقابل بکی لینچ

بکی لینچ همچنین قرار است در قسمت هفته آینده RAW شرکت کند، جایی که او به مصاف شیا لی خواهد رفت. در قسمت 13 نوامبر، شیا لی در برابر ایندی هارتول پیروز شد. پس از بازی، لینچ اعلام کرد که در قسمت بعدی RAW با لی روبرو خواهد شد.

چاد گیبل مقابل شینسوکه ناکامورا

شینسوکه ناکامورا همچنین قرار است در 20 نوامبر در قسمت RAW ظاهر شود، جایی که او با چاد گیبل روبرو خواهد شد. در اپیزود 13 نوامبر، ناکامورا در بازی مقابل اوتیس پیروز شد. او هفته گذشته یکی دیگر از اعضای آکادمی آلفا را در آکیرا توزاوا شکست داد.

شینسوکه ناکامورا در مقابل اوتیس

شینسوکه ناکامورا قرار است در 13 نوامبر قسمت RAW ظاهر شود، جایی که او با اوتیس رودررو خواهد شد. در اپیزود 6 نوامبر RAW، ناکامورا بر توزاوا پیروز شد. پس از پایان مسابقه، ناکامورا و اوتیس در رینگ با یکدیگر روبرو شدند که در نهایت ناکامورا از رینگ عقب نشینی کرد.

راکل رودریگز در مقابل نیا جکس

راکل رودریگز نیز قرار است در 20 نوامبر در قسمت RAW با نیا جکس روبرو شود. این مسابقه در پشت صحنه برگزار شد، جایی که جکس اظهار داشت که هیچ کس نمی تواند او را در یک مسابقه تک به تک شکست دهد، در حالی که راکل نظر متفاوتی در مورد آن داشت.

War Games advantage match

در اپیزود 13 نوامبر RAW، ست رولینز و سامی زین در برابر دومینیک میستریو و جی دی مک دونا پیروز شدند، اما مسابقه با محرومیت به پایان رسید. این به دلیل دخالت فین بالر و دامیان پریست بود. در طول همان نمایش در رویداد اصلی، پس از ضربه زدن درو مک اینتایر به جی اوسو با ضربه کلیمور، پریست و بالور کودی رودز و جی اوسو را برای عناوین Undisputed Tag Team شکست دادند.دانلود راو 20 نوامبر 2023 از دو وبسایت تخصصی دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک خواهیم داشت.