دانلود راو 22 جولای 2024

دانلود راو 22 جولای 2024

دانلود راو 22 جولای 2024 با کیفیتهای مختلف

مسابقات

  • دانلود سریع سامراسلم و شوهای هفتگی جدید پس از برگزاری در اشتراک ویژه
  • مسابقات کشتی کج رایگان در کانال تلگرام
  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • حضور سی ام پانک
  • اوتیس، آکیرا توزاوا و خاویر وودز در مقابل د فاینال تستمنت
  • لیرا والکری vs سونیا دویل
  • ادامه ساخت داستان رویداد سامراسلم
  • انتشار : سه شنبه بین ساعت 8 الی 10

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود راو 22 جولای 2024 : این هفته دو شو راو پس از مانی این د بنک و سه شو مانده به رویداد جذاب و مهم سامراسلم میباشد.در قسمت WWE RAW در 22 ژوئیه 2024، سی ام پانک پس از یک هفته استراحت باز خواهد گشت. Lyra Valkyrie و Sonya Deville برای یک مسابقه انفرادی آماده شده اند. یک مسابقه سه‌گانه نیز برای نمایش در نظر گرفته شده است. برای پیش نمایش کامل زیر را بررسی کنید.

Rhea Ripley بازی RAW را باز می کند در حالی که سامی زین از قهرمانی بین قاره ای در برابر ایلیا دراگونوف دفاع می کند. گونتر و دامیان پریست برای اولین بار در آماده سازی مسابقه عنوان قهرمانی جهان رو در روی هم قرار می گیرند. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW در 14 ژوئیه 2024 در زیر تنظیم کنید.

سی ام پانک ظاهر میشود

از سی ام پانک خواسته شد که هفته گذشته به عنوان مدیر کل RAW، آدام پیرس، در حالی که سعی داشت با درو مک اینتایر صحبت کند، در خانه بماند. این خوب پیش نرفت، زیرا درو از عذرخواهی از چند داور که سهواً به آنها ضربه زد خودداری کرد. بعد از آن مسابقه بین درو و پانک دیگر دیده نمی شود. واکنش پانک به این موضوع چگونه خواهد بود؟

Lyra Valkyrie vs Sonya Deville

سونیا دویل به شاینا بازلر و زوئی استارک پیوسته است تا بخش زنان را تصاحب کند. هفته گذشته، آنها بر Zelina Vega در یک مسابقه انفرادی و Kayden Carter & Katana Chance در یک مسابقه تگ تیم پیروز شدند. سونیا در یک مسابقه انفرادی به عنوان گام بعدی تسلط خود با Lyra Valkyrie روبرو خواهد شد. آیا او موفق خواهد شد؟

اوتیس، آکیرا توزاوا و خاویر وودز در مقابل د فاینال تستمنت

خاویر وودز با کوفی کینگستون به دلیل مصدومیت از میادین تنها شد. با این حال، اوتیس، آکیرا توزاوا و ماکسین دوپری تصمیم گرفتند از او در مبارزه با The Final Testament حمایت کنند. یک مسابقه سه گانه بین دو طرف برگزار می شود.دانلود راو 22 جولای 2024 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک امکانپذیر میباشد.