دانلود راو 23 اکتبر 2023

دانلود راو 23 اکتبر 2023

دانلود راو 23 اکتبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : دوم آبان

درباره شو

دانلود راو 23 اکتبر 2023 : سومین قسمت راو پس از فستلین و دو شو مانده به کرون جول این شو است.این شو در 23 اکتبر 2023، قسمت شماره 1587 در سری RAW خواهد بود و روز قضاوت را در برنده شدن عناوین تگ تیم‌ها به نمایش می‌گذارد. جی اوسو همچنین در یک مسابقه انفرادی به مصاف Judgment Day’s Damian Priest خواهد رفت.

بکی لینچ قرار است از قهرمانی دیواز NXT در برابر ایندی هارتول دفاع کند. سامی زین و درو مک اینتایر در یک مسابقه انفرادی خیمه شب بازی به مصاف هم خواهند رفت. New Day و Alpha Academy در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف هم خواهند رفت. لوگان پل نیز حضور خواهد داشت.ساخت بازی Crown Jewel 2023 و Survivor Series 2023 پخش خواهد شد. برای جزئیات کامل نمایش با کارت مسابقه و پیش نمایش، در زیر تنظیم کنید.

اطلاعات رویداد

زمان: 23 اکتبر 2023
مکان: American Airlines Arena، دالاس، TX، ایالات متحده
کجا تماشا کنیم: شبکه ایالات متحده (ایالات متحده)، TNT Sports (بریتانیا)، Sportsnet (کانادا)

مسابقات و بخش‌های مطابقت

جاجمنت دی عناوین تیم تگ برنده را جشن بگیرید
بکی لینچ (c) vs ایندی هارتول – مسابقه قهرمانی زنان NXT
جی اوسو در مقابل دامیان پریست
سامی زین در مقابل درو مک اینتایر
جانی گارگانو در مقابل جیووانی وینچی
New Day (کوفی کینگستون و خاویر وودز) در مقابل آکادمی آلفا (اوتیس و چاد گیبل)
لوگان پل ظاهر می شود

جاجمنت دی جشن می گیرد

دیمیان پریست و فین بالور از جودگمنت روز هفته گذشته در RAW قهرمانی تگ تیمی Undisputed را از جی اوسو و کودی رودز به دست آوردند. آنها این هفته نمایش را افتتاح خواهند کرد تا این پیروزی بزرگ را جشن بگیرند. دامیان پریست قرار است در یک مسابقه انفرادی به مصاف جی اوسو برود. برد هفته گذشته با دخالت جیمی اوسو به دست آمد. آیا پریست می تواند بدون دخالت برنده شود؟

بکی لینچ دفاع می کند

ایندی هارتول پس از این بحث که او هرگز قهرمانی زنان NXT را از دست نداده است، وارد گروه دفاع از عنوان قهرمانی بکی لینچ شد. او این هفته در RAW عکس عنوان خود را دریافت خواهد کرد. آیا او از فرصت استفاده کرده و بکی را غافلگیر خواهد کرد؟

سامی زین در مقابل درو مک اینتایر

سامی زین و درو مک اینتایر هفته گذشته بر سر وضعیت جی اوسو با Bloodline با هم بحث کردند و سامی پاسخ داد که درو باید از خط خون عبور کند. این بحث باعث شده است که یک مسابقه انفرادی بین آنها ثابت شود. درو چرخش آهسته ای را به سمت پاشنه بودن نشان می دهد. آیا این هفته او را از مرز فراتر خواهد برد؟ این مسابقه چه تاثیری بر رقابت درو با ست رولینز خواهد داشت؟

لوگان پل ظاهر شد

لوگان پل مسابقه ای را در برابر ری میستریو در Crown Jewel برای قهرمانی ایالات متحده ترتیب داد. او این هفته نیز در RAW خواهد بود. او چه برنامه ای دارد؟

رقابت DIY با Imperium

بازگشت جانی گارگانو به RAW منجر به حمله Imperium به DIY (Gargano & Tomasso Ciampa) شد. گارگانو هفته گذشته در یک مسابقه انفرادی مقابل لودویگ قیصر سعی کرد انتقام بگیرد، اما دخالت جیووانی وینچی باعث شد تا قیصر با پیروزی کنار بیاید. آیا شانس این هفته برای گارگانو تغییر خواهد کرد؟

دانلود راو 23 اکتبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.