دانلود راو 25 سپتامبر 2023

دانلود راو 25 سپتامبر 2023

دانلود راو 25 سپتامبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.

درباره شو

دانلود راو 25 سپتامبر 2023 : چهارمین قسمت راو پس از پیبک و یک شو مانده به فستلین این شو است.این شو در قسمت 25 سپتامبر 2023 شاهد افتتاح نمایش کودی رودز همراه با مسابقه قهرمانی تگ تیم بین Judgment Day و کوین اونز و سامی زین خواهد بود.

ساخت بازی Fastlane 2023 همچنان ادامه خواهد داشت زیرا Shinsuke Nakamura قرار است تاریخ مسابقه عنوان جهانی را اعلام کند. برانسون رید در مقابل اوتیس قرار می گیرد، دومینیک میستریو از قهرمانی NXT آمریکای شمالی در برابر دراگون لی دفاع می کند و درو مک اینتایر مهمان تلویزیون Miz خواهد بود. پیش‌نمایش و کارت مسابقه را از WWE RAW در 25 سپتامبر 2023 بررسی کنید.

روز داوری در برابر کوین اونز و سامی زین – عناوین برچسب های بی چون و چرا
کوین اوونز و سامی زین این هفته شانس کسب عناوین تگ تیم بلامنازع را در RAW خواهند داشت، زیرا آنها با Damian Priest و Finn Balor از Judgment Day’s Day مقابله می کنند. بالور و پریست با کمک Dominik Mysterio، عنوان‌ها را از Owens و Sami در Payback in a Street Fight گرفتند. آیا آنها می توانند دوباره بدون دومینیک این کار را انجام دهند؟

دومینیک میستریو در مقابل دراگون لی

صحبت از دومینیک، چالش بزرگی پیش روی خود دارد. دومینیک برای دفاع از قهرمانی آمریکای شمالی NXT در مقابل دراگون لی قرار می گیرد. این اولین بازی اصلی لی خواهد بود. او قبلاً تأیید ری میستریو را با خود دارد. و او قبلاً یک بار دومینیک را در یک مسابقه میکس تگ پین کرده است. آیا او می تواند دومینیک را دوباره در 25 سپتامبر در RAW پین کند؟

شینسکه ناکامورا در مقابل ریکوشه

در حالی که شینسوکه ناکامورا درگیر رقابت با قهرمان سنگین وزن جهان، ست رولینز بوده است، داستانی موازی با ریکوشت در جریان است. هفته گذشته، ست رولینز شینسوکه ناکامورا را برای یک مسابقه مجدد به چالش کشید. با این حال، ناکامورا به جای پشت صحنه به ریکوشه حمله کرده بود. ناکامورا اظهار داشت که رولینز در این هفته برای انجام حرکات بازنشسته نشده بود، بنابراین او مسابقه خود را در جای دیگری انجام داد. پس از آن اعلام شد که ریکوشت در این هفته در RAW به مصاف ناکامورا خواهد رفت.

قطعه شینسوکه ناکامورا

پس از چندین تلاش ناموفق برای شکست دادن شینسوکه ناکامورا و قبول یک مسابقه مجدد برای عنوان قهرمانی، ست رولینز هفته گذشته تسلیم شد و موافقت کرد که به او اجازه دهد تاریخ، زمان و مکان مسابقه مجدد خود را در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان انتخاب کند. ناکامورا اکنون قرار است جزئیات مربوط به مسابقه عنوان را در قسمت RAW این هفته فاش کند.

بخش کودی رودز برای باز کردن نمایش

Cody Rhodes قرار است قسمت RAW را در 25 سپتامبر باز کند. دستور کار پشت تبلیغ کودی در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، ممکن است به جی اوسو مربوط شود. کودی جی را از روز داوری نجات داد، زمانی که RAW هفته گذشته بسته می شد. آیا او اکنون که روز داوری را رد کرده است، سعی خواهد کرد تا اتاق رختکن را جمع کند تا به جی اوسو اعتماد کند؟

درو مک اینتایر مهمان در تلویزیون MIZ

درو مک اینتایر هفته گذشته پس از استفاده از حواس پرتی روز داوری، جی اوسو را در رویداد اصلی RAW شکست داد. زمانی که روز داوری جی را کتک می زد، درو به دنبالش بود و تصمیم گرفت به او کمک نکند. مک اینتایر این هفته در تلویزیون Miz TV خواهد بود. تصور اینکه میز او را از این موضوع رها کند سخت است. مک اینتایر چگونه واکنش نشان خواهد داد؟

برونسون رید در مقابل اوتیس

برانسون رید با یکی دیگر از اعضای آکادمی آلفا در قالب اوتیس روبرو خواهد شد. رید هفته گذشته چاد گیبل را شکست داد. آیا او می تواند از مرد بزرگ آکادمی آلفا نیز بگذرد؟دانلود راو 25 سپتامبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.