دانلود راو 25 مارس 2024

دانلود راو 25 مارس 2024

دانلود راو 25 مارس 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید اشتراک یا خرید لینک

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

مسابقات

  • کیفیت 480 720 1080 تضمینی قرار گرفت
  • با خرید اشتراک رسلمنیا را صبح انتشار دانلود کنید
  • حضور سی ام پانک
  • جی اوسو vs شینسکی ناکامورا
  • سمی زین vs برونسون رید
  • ریکیشی vs جی مکدونا
  • آندراده vs ایوار
  • کندیس لری vs آیوی نایل
  • نیو دی vs دی آی وای
  • انتشار : سه شنبه بین ساعت 9 الی 12

درباره شو

دانلود راو 25 مارس 2024 : این هفته دو شو راو مانده به رسلمنیا میباشد.قسمت WWE RAW در 25 مارس 2024، قسمت ماقبل آخر RAW قبل از رویداد WrestleMania 40 خواهد بود و در حال حاضر 5 مسابقه انفرادی برای آن اعلام شده است.

Andrade، Ricochet، Sami Zayn، Jey Uso، Ivar، Bronson Reed، Candice LeRae، Ivy Nile، JD McDonagh و Shinsuke Nakamura اکشن خواهند بود. سی ام پانک قرار است در زادگاهش شیکاگو، IL ظاهر شود. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت 25 مارس 2024 WWE RAW در زیر بررسی کنید.

سی ام پانک ظاهر می شود

4 ماه پس از بازگشت تکان دهنده او به WWE، سی ام پانک قرار است این هفته در RAW در شیکاگو ظاهر شود. گفته می شود که پانک می تواند در رسلمنیا نقشی داشته باشد علیرغم اینکه نمی تواند در رینگ شرکت کند. آیا ما خواهیم فهمید که قرار است چه نقشی داشته باشد؟ یا پانک در دیگر خطوط داستانی در حال انجام دخالت می کند و با افرادی مانند ست رولینز، کودی رودز یا درو مک اینتایر درگیر می شود؟

هیل شدن Candice LeRae

اگر شکی وجود داشت که Candice LeRae هیل شده است، هفته گذشته زمانی که او عمداً از یک مصدومیت برای کسب پیروزی استفاده کرد، آنها از بین رفتند. آیوی نیل از این رنگ جدید در کندیس خوشش نمی‌آید و همچنین سعی می‌کند انتقام رفتار کندیس را از Maxxine Dupri بگیرد. آیا آیوی در اینجا برنده خواهد شد؟

مسابقات انفرادی

این هفته 4 مسابقه انفرادی دیگر برای RAW اعلام شده است. این شامل سامی زین است که با چالشی سخت از سوی برونسون رید روبرو می شود. سامی رید را از مسابقه گانتلت برای مدعی شماره 1 قهرمانی بین قاره ای حذف کرد. آیا او می‌تواند آن عملکرد را در اینجا تکرار کند تا به رسلمنیا حرکت کند؟

به همین ترتیب، ریکوشت جی دی مک دونا را از مسابقه گانتلت حذف کرد و سپس هفته گذشته دومینیک را شکست داد. مک دونا در حالی که این هفته با ریکوشه روبرو می شود به دنبال انتقام است.جی اوسو در یکی دیگر از این مسابقات به مصاف شینسوکه ناکامورا می‌رود، زیرا او در داخل رینگ به سمت رسلمنیا حرکت می‌کند. آندراده نیز با رویارویی با ایوار به بازی درون رینگ بازخواهد گشت.دانلود راو 25 مارس 2024 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.