دانلود راو 26 فوریه 2024

دانلود راو 26 فوریه 2024

دانلود راو 26 فوریه 2024 با کیفیت مختلف

خرید اشتراک یا خرید لینک

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

مسابقات

  • کیفیت 1080 و 720 و 480 قرار گرفت
  • شینسکی ناکامورا vs سمی زین
  • کودی رودز vs گریسون والر
  • نیو دی vs ایمپریوم - استریت فایت مچ
  • نیا جکس vs لیو مورگان
  • راکل رودریگز vs چلسی گرین
  • زوئی استارک و شاینا بازلر vs ایندی هارتول و کندیس لری
  • زمان انتشار : بین ساعت 9 الی 11

درباره شو

دانلود راو 26 فوریه 2024 : این هفته نخستین شو راو پس از رویداد المنیشن چمبر میباشد.قسمت WWE RAW در 26 فوریه 2024، به پیامدهای رویداد Elimination Chamber Perth و همچنین راهی به Road to WrestleMania 40 آغاز خواهد شد.

New Day و Imperium در مسابقه تگ تگ استریت فایت به مصاف هم خواهند رفت. شینسوکه ناکامورا و سامی زین در یک مسابقه برگشت به مصاف هم خواهند رفت. انتظار می رود بکی لینچ و رئا ریپلی با هم رو در رو شوند.پیش‌نمایش کامل و کارت مسابقات برای قسمت WWE RAW در 26 فوریه 2024 در زیر مشاهده کنید.

سامی زین در مقابل شینسوکه ناکامورا

سامی زین در جستجوی مسیر خود به رسلمنیا است، اما شینسوکه ناکامورا با شکست دادن سامی با کمک درو مک اینتایر ثابت کرد که یک مانع بزرگ است. سامی و ناکامورا در یک مسابقه مجدد این هفته در RAW به مصاف هم خواهند رفت. آیا سامی با یک برد در اینجا مسیر خود را به رسلمنیا آغاز خواهد کرد؟

New Day vs Imperium

New Day و Imperium در یکی دو ماه گذشته در مسیر جنگ بوده اند. فصل بعدی و احتمالاً پایانی این رقابت در اپیزود RAW 26 فوریه در یک مبارزه خیابانی آشکار می شود. کدام تیم برتری خود را نشان خواهد داد؟

جاده ای به رسلمنیا

کنون که Elimination Chamber نیز به پایان رسیده است، Road to WrestleMania وارد بهترین دنده خواهد شد. مسابقات رئا ریپلی مقابل بکی لینچ و ست رولینز و درو مک اینتایر برای رسلمنیا نهایی شده است. آیا ما شاهد رودررو شدن آنها در ساختن خواهیم بود؟چه مسابقات دیگری برای نمایش از سمت RAW برنامه ریزی شده است؟ آیا ما یک نگاه اجمالی یا متلک برای هر کدام خواهیم داشت؟دانلود راو 26 فوریه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.