دانلود راو 26 ژوئن 2023

دانلود راو 26 ژوئن 2023

دانلود راو 26 ژوئن 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : ششم تیر

درباره شو

دانلود راو 26 ژوئن 2023 : چهارمین قسمت راو پس از نایت آف چمپیونز و تنها یک شو مانده به مانی این د بنک این شو است.در 26 ژوئن 2023، نسخه مانی در بانک 2023 نسخه خانگی RAW خواهد بود و ست رولینز و مسابقات نردبانی مسابقات MITB دیواز را به نمایش خواهد گذاشت.

ست رولینز به حملات مداوم فین بالور و سلامتی او خواهد پرداخت. دومینیک میستریو برای خطاب به حریف خود کودی رودز آنجا خواهد بود. علاوه بر این، همه شرکت کنندگان در مسابقه نردبانی MITB دیواز یک اجلاس خواهند داشت. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE RAW در 26 ژوئن 2023، زیر را بخوانید.

طرفداران آپدیت ست رولینز

قهرمان سنگین وزن WWE، ست رولینز، در آخرین RAW قبل از Money in the Bank حضور خواهد داشت تا به تمام حملات فین بالور رسیدگی کند. دومی در 19 ژوئن RAW و همچنین در 20 ژوئن قسمت NXT پس از دفاع از عنوان رولینز در برابر Bron Breakker به رولینز حمله کرد. اکنون، رولینز با بالور مقابله خواهد کرد و همچنین هواداران را در مورد وضعیت سلامتی او در دفاع از عنوان به‌روزرسانی می‌کند.

آدرس Dominik Mysterio Cody Rhodes

رقابت بین دومینیک میستریو و کودی رودز در اپیزود 12 ژوئن RAW شروع شد. زمانی که دومینیک به کودی سیلی زد و در حین پخش تلویزیونی Miz از رینگ فرار کرد. هفته بعد، کودی با کوین اونز و سامی زین تیم شد و The Judgment Day را در یک مسابقه تگ تیم شش نفره شکست داد. دومینیک اکنون قبل از اینکه با کودی در داخل رینگ این شنبه در مانی این بانک روبرو شود، صحبت خواهد کرد.

Women’s Money in the Bank Summit

هر شش شرکت کننده در مسابقه پول دیواز در نردبان بانک در یک اجلاس با یکدیگر ملاقات خواهند کرد. Bayley، Iyo Sky، Tris Stratus، Zoey Stark، Zelina Vega و Becky Lynch بخشی از این بخش خواهند بود. آیا این اجلاس به نزاع ختم خواهد شد؟. بکی لینچ در حال حاضر نام چهار نفر از رقبای خود را که در این مسابقه حضور دارند ذکر کرده است. او چگونه با همه آنها برخورد خواهد کرد؟.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

Tomasso Ciampa هفته گذشته در RAW بازگشت و The Miz را شکست داد. آیا میز پس از این از دست دادن غافلگیرکننده از دست سرپرست سابقش ساکت خواهد ماند؟ایندوس شر در چند هفته اخیر در رینگ مسلط بوده است. قربانی بعدی آنها چه کسی خواهد بود؟تمرینات ماکسین دوپری با آکادمی آلفا چگونه پیش می‌رود؟دانلود راو 26 ژوئن 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.