دانلود راو 27 نوامبر 2023

دانلود راو 2023

دانلود رایگان راو 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : هفتم آذر / کیفیت 1080 و 720 و 480 قرار گرفت

درباره شو

دانلود راو 27 نوامبر 2023 نخستین قسمت راو پس از سروایور سریز است.قسمت WWE RAW در 27 نوامبر 2023، قرار است به اتفاقات رویداد Survivor Series 2023، مسابقات War Games و بازگشت CM Punk بپردازد.

دو مسابقه برگزار می شود که ایوار در یک درگیری مردان بزرگ به مصاف برونسون رید می رود. 6 تیم در مسابقه تگ تیم آشفتگی برای مدعی شماره 1 برای عناوین تگ تیم رقابت خواهند کرد. گزارش شده است که سی ام پانک در این برنامه حضور خواهد داشت. برای قسمت WWE RAW 27 نوامبر 2023 در زیر هماهنگ کنید.

سی ام پانک در RAW

بازگشت پانک چیزی است که طرفداران دبلیو دبلیو ای و کشتی گیر حرفه ای تا هفته های آینده درباره آن صحبت خواهند کرد. این سرخوشی تنها زمانی افزایش می یابد که او اولین حضور RAW خود را در نشویل این هفته انجام دهد. قهرمان سنگین وزن جهان، ست رولینز، قبلاً در فیلم طرفداران سروایور سریز، او را کنار می زد. آیا این اولین فیود پانک در بازگشت او خواهد بود؟

War Games Fallout

مسابقه War Games شاهد بازگشت پیروزمندانه رندی اورتون در کنار ست رولینز، کودی رودز، سامی زین و جی اوسو بود. در حالی که مشکلات هنوز در تیم باقی مانده است، به راحتی می توان گفت که بیبی فیس ها در موقعیت قوی برای مقابله با روز داوری هستند. گام بعدی روز قیامت برای ادامه سلطه آنها چیست؟ آیا آنها از استراتژی Divide and Rule استفاده خواهند کرد؟ درو مک اینتایر چگونه با او سازگار خواهد شد؟ آیا رندی اورتن در این خط داستانی نقش خواهد داشت؟

Tag Team Turmoil

یک چیز مطمئن است که Judgment Day در روزهای آینده یک مدعی شماره یک جدید برای قهرمانی Undisputed Tag Team است که توسط Finn Balor و Damian Priest برگزار می شود. New Day، The Creed Brothers، DIY، Alpha Academy، Indus Sher و Imperium قرار است در مسابقه تگ تیمی turmoil (gauntlet) برای این جایگاه رقابت کنند. کدام تیم می تواند مسافت را طی کند؟ کدام تیم تیم ماراتن خواهد بود؟

برونسون رید در مقابل ایوار

ایوار و برونسون رید در یک رقابت غیرعادی درگیر شدند. دو مرد گوشتی که به عنوان پاشنه پا کار می کنند به ندرت دیده می شوند که از یکدیگر عبور کنند. اما اینجا ایوار و رید هستند که این کار را کرده اند. آنها برای اولین بار سه هفته پیش در یک مسابقه مهلک 4 طرفه شماره 1 برای قهرمانی بین قاره ای با هم درگیر شدند. سپس، حواس‌پرتی رید دو هفته قبل به قیمت بازی مقابل The Miz برای ایوار تمام شد، که باعث شد ایوار او را برای یک مسابقه به چالش بکشد. کدام یک از این مردان برتر هستند؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

گونتر با پیروزی بر The Miz که یکی از بزرگترین قهرمانان بین قاره ای به حساب می آید، پر دیگری را به کلاه خود اضافه کرد. چه چیزی برای او باقی می ماند تا فتح کند؟
بعد از پیروزی در مسابقه War Games و ایجاد مشکلات با شارلوت فلیر در گذشته، چه اتفاقی برای بکی لینچ می افتد؟ آیا او پس از مسابقات قهرمانی جهان زنان مقابل رئا ریپلی خواهد رفت؟

در مورد بقیه بخش زنان چطور؟ نیا جکس، راکل رودریگز، شاینا بازلر و زوئی استارک در حال حاضر داغ هستند. آنها چگونه در RAW مشارکت خواهند داشت؟ تگان نوکس و ناتالیا به مدعیان شماره 1 عناوین تگ تیم زنان تبدیل می شوند. آیا آنها در این هفته قهرمانان را به چالش خواهند کشید؟دانلود راو 27 نوامبر 2023 از دو وبسایت تخصصی دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک خواهیم داشت.