دانلود راو 30 اکتبر 2023

دانلود راو 30 اکتبر 2023

دانلود راو 30 اکتبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید. کیفیت متوسط قرار گرفت. کیفیت 720 افزوده شد. کیفیت 1080 بزودی ...
تاریخ انتشار : نهم آبان

درباره شو

دانلود راو 30 اکتبر 2023 که چهارمین قسمت راو پس از فستلین و یک شو مانده به کرون جول است.WWE RAW در 30 اکتبر 2023، در رویداد هالووین امسال از Bon Secours Wellness Arena در گرینزبورو، CO، پخش زنده خواهد شد و قسمت اصلی RAW برای Crown Jewel 2023 PLE خواهد بود.

5 مسابقه برای نمایش اعلام شده است که ست رولینز با جی دی مک دونا شروع می شود. دومینیک میستریو به مصاف ریکوشت خواهد رفت. شیا لی و کندیس لری در یک مسابقه انفرادی دیگر با هم درگیر خواهند شد در حالی که ناتالیا به مصاف چلسی گرین خواهد رفت. DIY در اولین مسابقه تگ تیمی خود از سال 2020 با Imperium روبرو خواهد شد. پیش نمایش کامل را در زیر مشاهده کنید.

ست رولینز در مقابل جی دی مک دونا

قهرمان سنگین وزن جهان، ست رولینز، در مسابقه ای بدون عنوان در RAW این هفته حضور خواهد داشت. او در مقابل جی دی مک‌دونا قرار می‌گیرد که مدام در تلاش است تا خود را وارد جودجنت دیم کند و شانس دیگری برای اثبات شایستگی خود خواهد داشت. رولینز از زمانی که شینسوکه ناکامورا را در Fastlane شکست داد، در تلویزیون حضور نداشت. آیا این مسابقه به ما نشان می دهد که او چقدر برای درو مک اینتایر این شنبه آماده است؟

دومینیک میستریو در مقابل ریکوشه

دومینیک میستریو و لوگان پل هفته گذشته با توهین به نامزدش و سامانتا اروین، گوینده حلقه WWE، با ریکوشت درگیر شدند. ریکوشت در رینگ با هر دو نفر برخورد کرد و می خواست با یک اسپل به دومینیک ضربه بزند، اما لوگان او را از رینگ بیرون کشید. او این هفته فرصتی برای ضربه زدن به آن چلپ چلوپ خواهد داشت. آیا او می تواند آن حرکت را انجام دهد؟ یا روز داوری یک بار دیگر دومینیک را هپ خواهد کرد؟

DIY به عمل باز می گردد

جفت DIY جانی گارگانو و توماسو چیامپا برای اولین بار پس از 3 سال در یک مسابقه با هم تیم خواهند شد. آنها با جفت ایمپریوم متشکل از جیووانی وینچی و لودویگ قیزر روبرو خواهند شد که در یک ماه گذشته با آنها اختلاف دارند. وینچی با گونتر رهبر گروه در وضعیت نازکی قرار دارد. آیا او قادر خواهد بود تا از پوست خود بجنگد تا در بازگشت تگ تیم خود، باخت را به دست بیاورد؟ یا شاهد پیروزی مقررات برای DIY خواهیم بود؟

چالش باز آکادمی آلفا

چاد گیبل یک چالش آزاد را برای هر تیمی اعلام کرده است تا آنها را به عهده بگیرد. آنها در ماه های اخیر طعم موفقیت زیادی را در مسابقات تگ تیم نچشیده اند. آیا این وضعیت با این چالش باز تغییر خواهد کرد؟

ناتالیا مقابل چلسی گرین

ناتالیا و چلسی گرین هفته گذشته با هم درگیر شدند که منجر به یک مسابقه تگ تیمی با چلسی با پایپر نیون و ناتالیا با نیکی کراس شد. با این حال، نیکی مانند چند هفته گذشته غایب بود. و این به قیمت بازی برای ناتالیا تمام شد. با این حال، او شانس دیگری خواهد داشت، زیرا او اکنون در یک ترفند یا درمان مبارزه خیابانی با چلسی روبرو می شود. چلسی در یک مسابقه انفرادی چگونه با ناتی برخورد خواهد کرد؟

شیا لی در مقابل کندیس لری

شیا لی می خواست یک شات عنوان قهرمانی NXT زنان را بگیرد، اما در عوض به ایندی هارتول رسید. او ناراحتی خود را روی Candice LeRae خالی کرد و او را در پشت صحنه پس از مسابقه بکی لینچ و ایندی هارتول کتک زد. Candice شانس انتقام گرفتن در قسمت RAW این هفته را خواهد داشت.

بعدی برای بکی لینچ چیست؟

بکی لینچ یک دوره کوتاه به عنوان قهرمان زنان NXT داشت که هفته گذشته در Halloween Havoc با شکست Lyra Valkyrie به پایان رسید. انتظار می رود که او اکنون به RAW بازگردد تا لشکر زنان را که در حال حاضر در حال جنگ است، تقویت کند. او در کجا قرار خواهد گرفت؟دانلود راو 30 اکتبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.