دانلود راو 4 دسامبر 2023

دانلود راو 4 دسامبر 2023

دانلود راو 4 دسامبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
  • تاریخ انتشار : چهاردهم آذر
  • DIY (توماسو چیامپا و جانی گارگانو) در مقابل ایمپریوم (جیوانی وینس و لودویگ قیزر)
  • Shayna Baszler vs Nia Jax
  • ست رولینز vs جی اوسو – مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان
  • درو مک اینتایر در مقابل سامی زین
  • پاسخ کودی رودز به شینسوکه ناکامورا

درباره شو

دانلود راو 4 دسامبر 2023 دومین قسمت راو پس از سروایور سریز است.WWE یک بخش و دو مسابقه را برای 4 دسامبر 2023، قسمت RAW اعلام کرده است، از جمله Cody Rhodes Segment و Shayna Baszler vs Nia Jax.4 دسامبر 2023، قسمت RAW از MVP Arena، آلبانی، نیویورک، ایالات متحده به صورت زنده پخش خواهد شد. در زیر لیست اعلام شده برای این نمایش آمده است:

کودی رودز برای پاسخ به شینسوکه ناکامورا

کودی رودز قرار است در چهارم دسامبر در قسمت راو ظاهر شود و طی آن درباره شینسوکه ناکامورا صحبت کند. در طول قسمت 27 نوامبر RAW، ناکامورا به رودز حمله کرد و فاش کرد که کودی رودز هدف مخفی او بوده است. ناکامورا از یک مه قرمز مرموز استفاده کرد که کودی را در طول حمله علامت گذاری کرد.

Shayna Baszler vs Nia Jax

Shayna Baszler همچنین در 4 دسامبر برای قسمت RAW قرار دارد که در آن با نیا جکس روبرو خواهد شد. در هفته اخیر، زوئی استارک، شریک تگ تیم بازلر، در یک مسابقه به مصاف جکس رفت و متأسفانه شکست خورد. مدت کوتاهی پس از آن، Baszler چالشی را در Raw Talk منتشر کرد.

توماسو چیامپا و جانی گارگانو در مقابل جیوانی وینس و لودویگ قیزر

DIY (Tommaso Ciampa و Johnny Gargano) نیز برای این رویداد تایید شده است، که قرار است با Imperium (Giovanni Vince و Ludwig Kaiser) در یک مسابقه دو از سه پاییز رقابت کند. هفته گذشته هر دو تیم در یک مسابقه Tag Team Turmoil با شکست مواجه شدند.تاریخچه آنها شامل یک سری برد و باخت در نبردهای تگ تیمی و همچنین مسابقات انفرادی است که منجر به تنش مداوم بین دو تیم می شود.

ست رولینز vs جی اوسو – مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان

در شوی آینده، یک مسابقه مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE برگزار می شود که در آن ست رولینز از عنوان خود در برابر جی یوسو دفاع خواهد کرد. درو مک اینتایر در مقابل سامی زین قرار خواهد گرفت.دانلود راو 4 دسامبر 2023 از دو وبسایت تخصصی دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک خواهیم داشت.