دانلود راو 4 سپتامبر 2023

دانلود راو 4 سپتامبر 2023

دانلود راو 4 سپتامبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : چهاردهم شهریور

درباره شو

دانلود راو 4 سپتامبر 2023 : نخستین قسمت راو پس از پیبک و چهار شو مانده به فستلین این شو است.این شو در 4 سپتامبر 2023 نسخه روز کارگر خواهد بود و به پیامدهای نسخه Payback 2023 می پردازد.

چاد گیبل قرار است شات دیگری از قهرمانی بین قاره‌ای گانتر بگیرد. جی یوسو قرار است در برند قرمز برای طرفداران خطاب کند. روز داوری پیروزی آنها را در بازپرداخت جشن خواهد گرفت. پیش نمایش و کارت مسابقه را برای قسمت WWE RAW در 4 سپتامبر 2023 بررسی کنید.

گونتر در مقابل چاد گیبل – عنوان بین قاره ای

چاد گیبل به اولین کشتی گیر تبدیل شد که گانتر را در فهرست اصلی در یک مسابقه انفرادی شکست داد، زمانی که او رینگ ژنرال را از طریق countout دو هفته قبل در RAW شکست داد. با این حال، او این عنوان را به دلیل این که یک برد countout بود، کسب نکرد. او دوباره در 4 سپتامبر نسخه RAW را دریافت خواهد کرد.

جی قرمز است!

همانطور که در Payback اعلام شد، Cody Rhodes با آوردن Jey Uso به RAW شگفت‌زده شد. جی برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود بدون جیمی اوسو یا رومن رینز خواهد بود و یک مسابقه تک‌نفره را آغاز خواهد کرد. آیا او وظیفه خاصی برای برند قرمز در ذهن دارد؟r

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

Judgment Day در Payback پیروز شد زیرا Rhea Ripley نه تنها عنوان خود را حفظ کرد، بلکه Finn Balor و Damian Priest قهرمانان جدید تگ تیم WWE شدند. حالا آنها چگونه RAW را خراب می کنند؟ساخت WWE Fastlane 2023 با این قسمت RAW آغاز خواهد شد.پس از موفقیت رولینز در حفظ عنوان جهانی، شینسوکه ناکامورا در Payback به ست رولینز حمله کرد. رولینز چگونه پاسخ خواهد داد؟.دانلود راو 4 سپتامبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.