دانلود راو 4 مارس 2024

دانلود راو 4 مارس 2024

دانلود راو 4 مارس 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید اشتراک یا خرید لینک

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

مسابقات

  • کیفیت 1080 و 720 و 480 قرار گرفت
  • مکینتایر vs جی اوسو
  • پاسخ به پیشنهاد دراک
  • سامی زین vs ایوار
  • گانتر vs دومینیک میستریو
  • سامی زین vs ایوار
  • جاجمنت دی vs ایمپریوم
  • آندراد vs آپولو کروز
  • جاجمنت دی vs ایمپریوم
  • بکی لینچ vs نیا جکس
  • شاینا بازلر و زویی استارک vs کایدن کارتر و کاتانا چنس

درباره شو

دانلود راو 4 مارس 2024 : این هفته دومین شو راو پس از رویداد المنیشن چمبر میباشد.قسمت WWE RAW در 4 مارس 2024 شاهد دو درگیری تک‌نفره بزرگ در جاده رسلمنیا XL خواهد بود. انتظار می رود کودی رودز و ست رولینز به نوعی به چالش The Rock پاسخ دهند.

درو مکینتایر در یک مسابقه انفرادی به مصاف جی اوسو خواهد رفت. بکی لینچ سعی خواهد کرد انتقام شکست قبلی خود را از نیا جکس بگیرد. برخی از اطلاعیه های مربوط به عنوان بین قاره ای و عناوین تگ تیم نیز انتظار می رود. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW Match 4، 2024 در زیر بررسی کنید.

مکینتایر در مقابل جی اوسو

درو مک اینتایر در ماه دسامبر جی اوسو را شکست داد که باعث شد در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان شوت کند. در حالی که تنش اساسی بین آنها هرگز از بین نرفت، هفته گذشته بار دیگر در پشت صحنه به منصه ظهور رسید که منجر به نزاع شد. مک اینتایر و جی اکنون در یک مسابقه انفرادی به مصاف هم خواهند رفت. او از روز اول نسخه RAW در مسابقات انفرادی تلویزیونی شکست نخورده است و بر افرادی مانند سامی زین، ای جی استایلز و کودی رودز پیروز شده است. آیا او جی اوسو را نیز به این لیست اضافه خواهد کرد؟

بکی در مقابل نیا

یکی دیگر از بازی های اعلام شده، بازی برگشت ماه های گذشته است. نیا جکس در روز اول قسمت RAW بکی لینچ را شکست داد. از آن زمان، بکی در مسابقه حذفی چمبر زنان پیروز شد تا مسابقه ای را با رئا ریپلی در رسلمنیا 40 ترتیب دهد و نیا در مسابقه عنوان قهرمانی مقابل رئا شکست خورد. نیا از باختش ناراحت بود و سعی کرد با حمله به بکی در مسابقه بکی و رئا خرابکاری کند. بکی بعداً در برنامه تلافی کرد و مسابقه بین آنها ایجاد شد. آیا نتیجه در بازی برگشت متفاوت خواهد بود؟

طرح های رسلمنیا

راک پیشنهاد مسابقه تگ تیمی برای The Bloodline را در برابر کودی رودز و ست رولینز با ریسک بالا ارائه کرد. در حالی که اعلام رسمی مربوط به این چالش قرار است در اسمک‌دان در ۸ مارس ارائه شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Rollins و Cody ابتدا در خود قسمت RAW 4 مارس درباره آن صحبت کنند.

ماکسین دوپری مقابل والهالا

در جریان مسابقه قوانین وایکینگ، والهالا با نیزه به ماکسین دوپری از میان میز زد. در نتیجه، ماکسین هفته گذشته والهالا را به یک مسابقه انفرادی دعوت کرد که والهالا پذیرفت. اکنون، Maxxine Dupri بالاخره اولین مسابقه انفرادی خود را خواهد داشت. آیا او می‌تواند شروعی برنده در دوران تک‌نفره‌اش داشته باشد؟ چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟
رئا ریپلی در هفته های گذشته لیو مورگان و راکل رودریگز را هدف قرار داده است. با وجود مصدومیت هر دوی آنها، آیا مدعی دیگری برمی‌خیزد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

نیک آلدیس جنرال موتورز اسمک‌دان فاش کرد که آدام پیرس جنرال موتورز RAW با او در مورد برنامه‌های قهرمانی تگ تیم بدون شک WWE در رسلمنیا گفتگو کرده است. آیا ما هر گونه اطلاعیه مرتبط با آن را در اینجا دریافت خواهیم کرد؟قهرمان بین قاره ای گانتر همچنان منتظر حریف خود در رسلمنیا است. چاد گیبل هفته گذشته به عنوان رقیب احتمالی خود، کلاه خود را در رینگ پرتاب کرد. آیا دیگران نیز سعی خواهند کرد همین کار را انجام دهند؟ این رقیب عنوان چگونه تعیین خواهد شد؟دانلود راو 4 مارس 2024 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.