دانلود راو 6 نوامبر 2023

دانلود راو 6 نوامبر 2023

دانلود راو 6 نوامبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : شانزدهم آبان / کیفیت 720p قرار گرفت / کیفیت 480p قرار گرفت. / کیفیت 1080p قرار گرفت.

درباره شو

دانلود راو 6 نوامبر 2023 نخستین قسمت راو پس از کرون جول و چهار قسمت مانده به رویداد سروایور سریز است.WWE دو مسابقه را برای راو 6 نوامبر 2023، اعلام کرده است، از جمله مسابقه مدعی شماره 1 برای عنوان Intercontinental و مسابقه تک نفره Shinsuke Nakamura vs Akira Tozawa.

مسابقه مدعی شماره 1 و ست ناکامورا در مقابل توزاوا

در اپیزود 30 اکتبر RAW، هر چهار نفر برونسون رید، میز، ریکوشت و ایوار تمایل خود را برای فرصتی در مسابقات قهرمانی بین قاره ای ابراز کردند. بعداً اعلام شد که یک مسابقه چهار جانبه مرگبار برای وضعیت مدعی شماره 1 برای عنوان در قسمت هفته آینده RAW برگزار می شود.

Miz به آدام پیرس مدیر کل RAW رفت تا ناراحتی خود را پس از توهین و حمله Imperium ابراز کند. برانسون رید پس از شکست توسط گانتر در قسمت 16 اکتبر RAW به دنبال فرصت دوم برای عنوان بین قاره ای بود.

ایوار و والهالا پس از دستور خدایان برای رفتن به دنبال عنوان به پیرس رفتند. ریکوشه پس از باخت ناعادلانه به دست دومینیک میستریو در مسابقه مدعی شماره 1 قرار گرفت.

Shinsuke Nakamura vs Akira Tozawa

Shinsuke Nakamura همچنین برای قسمت هفته آینده RAW تنظیم شده است، جایی که او با آکیرا توزاوا روبرو خواهد شد. ناکامورا یک حریف شایسته را برای رویارویی با او فرا می خواند، اما هیچ پاسخی دریافت نمی کند. به نظر می رسد توزاوا پذیرفته است که آن حریف باشد.

آخرین مسابقه آکیرا توزاوا در قسمت 23 اکتبر RAW رخ داد که در آن رید او را شکست داد. توزاوا اخیراً به عضویت آکادمی آلفا درآمده است.

در 6 نوامبر 2023، قسمت RAW از Mohegan Sun Arena، Wilkes-Barre، PA، ایالات متحده پخش می‌شود هر دو قهرمان جهانی این برند، ست رولینز و رئا ریپلی عناوین خود را در Crown Jewel حفظ کردند. چه کسی در مقابل رقبای بعدی خود قدم خواهد گذاشت؟ یا در بازی WarGames در Survivor Series 2023 شرکت خواهند کرد؟قرار است ساخت سریعی به سمت Survivor Series باشد زیرا تنها 3 هفته دیگر باقی مانده است. آیا این بار روز داوری خواهد بود که چه کسی نقطه کانونی این ساخت و ساز خواهد بود؟ یا دوباره خط خون خواهد بود؟.دانلود راو 6 نوامبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.