دانلود راو 8 جولای 2024

دانلود راو 8 جولای 2024

دانلود راو 8 جولای 2024 با کیفیتهای مختلف

مسابقات

  • دانلود سریع سامراسلم و شوهای هفتگی جدید پس از برگزاری در اشتراک ویژه
  • مسابقات کشتی کج رایگان در کانال تلگرام
  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • ادامه فیود سی ام پانک، درو مک اینتایر و ست رولینز
  • مسابقه براون استرومن آسوم تروت و کارلیتو، فین بالور و جی دی مک دونا
  • جی اوسو vs چد گیبل
  • خاویر وودز vs کریون کروسر
  • لیو مورگان و دومینیک میستریو vs وگا و ری میستریو
  • شروع ساخت داستان رویداد سامراسلم
  • انتشار : سه شنبه بین ساعت 8 الی 10

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود راو 8 جولای 2024 : این هفته یک شو راو پس از مانی این د بنک و چهار شو مانده به رویداد جذاب و مهم سامراسلم میباشد.اپیزود WWE RAW در 8 ژوئیه 2024، همزمان با شروع چهار هفته ساخت SummerSlam 2024 PLE، با پیامدهای Money in the Bank مقابله خواهد کرد.سی ام پانک بعد از درو مک اینتایر در کانون توجه قرار خواهد گرفت و حالا به نظر می رسد ست رولینز نیز از او عصبانی است.

4 مسابقه اعلام شده است که جی اوسو در مقابل چاد گیبل قرار خواهد گرفت. مسابقه سه گانه زنان و مسابقه سه گانه مردان نیز برای نمایش اعلام شده است. دومینیک میستریو و لیو مورگان برای رویارویی با ری میستریو و زلینا وگا با هم متحد خواهند شد. برای کارت مسابقه کامل و پیش‌نمایش قسمت 8 ژوئیه 2024 WWE RAW، زیر را بررسی کنید.

سی ام پانک، درو مک اینتایر و ست رولینز

درو مک اینتایر برای مدت کوتاهی صاحب کیف MITB بود و آن را در جریان مسابقه عنوان جهانی دامین پریست و ست رولینز به دست آورد. با این حال، سی ام پانک یک بار دیگر در مسابقه خود مداخله کرد، اما او نه تنها به قیمت برای درو مک اینتایر، بلکه برای رولینز نیز هزینه کرد، زیرا تا زمانی که پریست قهرمان نشود، شات تایتل دریافت نخواهد کرد. رولینز به سرعت نارضایتی خود را نسبت به پانک نشان داد، که ممکن است رقابت آنها را تجدید کند.

پرونده درو مک اینتایر بسیار شدیدتر بود زیرا او پس از نمایش را با بولدوزر پخش کرد و به پانک هشدار داد که می داند کجا زندگی می کند. او در نهایت به آدام پیرس مدیر کل RAW ضربه زد که او برای کنترل او آمد. درو توسط آدام پیرس به مدت نامحدودی تعلیق شده است. آیا این مانع از آمدن درو به دنبال پانک می شود؟

جی اوسو در مقابل چد گیبل

چاد گیبل و جی اوسو هفته گذشته در مسابقه مقدماتی MITB با هم درگیر شدند. هر دوی آنها نتوانستند کیف را در PLE ببرند، اما مسابقه انفرادی آنها قرار است این هفته در RAW برگزار شود. آیا گیبل بار دیگر تحت تأثیر وایات سیکس قرار خواهد گرفت؟

مسابقات Trios

Damage CTRL هفته گذشته سعی کرد Lyra Valkyrie را هدف قرار دهد، اما Katana Chance و Kayden Carter به کمک Lyra آمدند. این از دو هفته قبل ناشی می شود که KC2 پس از شکست دادن آنها در یک مسابقه تگ تیم، توسط Damage CTRL مورد حمله قرار گرفت. رویارویی هفته گذشته اکنون یک مسابقه سه گانه را ایجاد کرده است.

براون استرومن از زمان بازگشتش در چند ماه پیش با روز داوری درگیر بوده است. اعضای مختلف جاجمنت دی سعی کرده اند به دنبال او بروند، اما او تا حد زیادی آسیبی ندیده است. او اکنون با Awesome Truth (R-Truth & The Miz) همکاری می کند تا کارلیتو، فین بالور و جی دی مک دونا را بگیرد.

لیو مورگان و دومینیک میستریو در مقابل زلینا وگا و ری میستریو

لیو مورگان هفته گذشته برای حفظ قهرمانی زنان جهان با زلینا وگا معامله کرد. با این حال، پس از اینکه زلینا لیو را به دومینیک فرستاد تا او را از پای درآورد، دومینیک به پدرش ری میستریو باخت. این هفته، لیو و دومینیک در یک مسابقه تگ تیمی ویژه با هم متحد خواهند شد تا به مصاف Zelina Vega و Rey Mysterio از LWO بروند.دانلود راو 8 جولای 2024 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک امکانپذیر میباشد.