دانلود راو 8 می 2023

دانلود راو 8 می 2023

دانلود راو 8 می 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان رویداد ها و راو و اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید.
تاریخ انتشار : دوازدهم اردیبهشت

درباره شو

نخستین قسمت راو پس از بکلش در 8 می 2023 از Vystar Veterans Memorial Arena در جکسون‌ویل، فلوریدا پخش می‌شود. و به پیامدهای Backlash 2023 می‌پردازد.بخش RAW مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان در نمایش برگزار می‌شود. تا یکی از رقبا را در Night of Champions 2023 پیدا کند. پیش‌نویس 2023 تحت تأثیر قرار می‌گیرد. و ممکن است بدانیم بیانکا بلیر قهرمان دیواز RAW عنوان خود را حفظ می‌کند یا خیر. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت 8 می 2023 WWE RAW، زیر را بررسی کنید.دانلود راو 8 می 2023 در بالای این متن ممکن است.

مسابقات جهانی سنگین وزن

قهرمان افتتاحیه مسابقات جدید سنگین وزن جهان در رویداد Night of Champions 2023 در عربستان سعودی اواخر این ماه تاج گذاری خواهد شد. یکی از دو شرکت کننده آن مسابقه در این نمایش از طریق یک تورنمنت مشخص می شود. دو مسابقه تهدید سه گانه برای شروع RAW در تاریخ 8 می برگزار می شود. برندگان این دو مسابقه بعداً در رویداد اصلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. و برنده رویداد اصلی یکی از مدعیان عنوان جدید جهانی خواهد بود. انتظار می رود شرکت کنندگان این مسابقات عصر یکشنبه آزاد شوند. با جزئیات بیشتر همراه باشید.

Draft اجرا میشود

WWE Draft 2023 شاهد تغییرات زیادی در فهرست RAW و SmackDown است. این تغییرات با اپیزود اعمال خواهند شد. که به این معنی است که رقابت Bloodline با کوین اونز، سامی زین و مت ریدل و همچنین رقابت بین Judgment Day و LWO به پایان رسیده است. فراخوان های جدید NXT نیز از این هفته به بعد در RAW ظاهر می شوند.از جمله Indi Hartwell، Indus Sher، Zoey Stark، JD McDonagh و بسیاری دیگر.

با این حال، برخی از مسائل وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. بیانکا بلیر، قهرمان دیواز RAW، به اسمک‌دان و قهرمان دیواز اسمک‌دان، رئا ریپلی، به RAW دعوت شدند. WWE چگونه این را درست می کند؟ آیا ما شاهد تعویض عنوان دیگری بین قهرمانان خواهیم بود و این در سال 2021 بین شارلوت فلیر و بکی لینچ اتفاق افتاد؟ بیانکا بلایر پس از پشت سر گذاشتن رکورد بیلی، اکنون طولانی‌ترین قهرمان وومن است. آیا در صورت تعویض عنوان، این سلطنت به رسمیت شناخته می شود؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

کودی رودز توانست براک لزنر را شکست دهد وقتی که قفل کیمورا را به پین زد. با این حال، لزنر قبلاً در آن زمان به بازوی خود آسیب رسانده بود. آیا بر شانس کودی برای رقابت برای قهرمانی جدید سنگین وزن جهان تأثیر می گذارد؟جاجمنت دی چه خواهد بود؟ آیا ما شاهد رفتن آنها به دنبال قهرمانان Undisputed Tag Team کوین اونز و سامی زین خواهیم بود؟

روش دانلود

دانلود به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود راو 8 می 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن لذت ببرید.