دانلود راو 8 ژانویه 2024

دانلود راو 8 ژانویه 2024

دانلود راو 8 ژانویه 2024 با کیفیت مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • بازگشت سی ام پانک
  • کودی رودز vs شینسوکه ناکامورا
  • توماسو چیامپا vs فین بالور
  • کوفی کینگستون vs لودویگ کایزر
  • جی دی مک دونا در مقابل میز
  • کاتانا چنس و کایدن کارتر vs چلسی گرین و پایپر نیون قهرمانی تگ تیم دیواز

درباره شو

دانلود راو 8 ژانویه 2024 : این شو راو سه شو پیش از رویداد مهم رویال رامبل میباشد.یکی دیگر از قسمت‌های هیجان‌انگیز WWE Monday Night RAW در 8 ژانویه 2024 منتظر می‌ماند، زیرا نمایش به ساخت رویال رامبل 2024 ادامه می‌دهد. سی ام پانک قرار است حضور داشته باشد در حالی که کودی رودز و شینسوکه ناکامورا یک بار دیگر با هم درگیر خواهند شد.

عناوین تگ تیم دیواز در خط خواهند بود. کوفی کینگستون در مقابل لودویگ قیزر، توماسو چیامپا در مقابل فین بالر، و میز مقابل جی دی مک دونا دیگر بازی‌های روی کارت هستند. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت 8 ژانویه 2024 WWE RAW، زیر را بررسی کنید.

سی ام پانک برمی گردد

سی ام پانک قبلاً خود را برای مسابقه رویال رامبل امسال اعلام کرده است، اما در این بین با چه کسی دعوا خواهد کرد؟ آخرین باری که او در RAW بود، با او و ست رولینز یک تبلیغ عالی دریافت کردیم. آیا رولینز یک بار دیگر او را تلنگر خواهد زد؟ پانک در این ظاهر چه سورپرایزی را با خود به ارمغان می آورد؟

کودی رودز در مقابل شینسوکه ناکامورا

ناکامورا از زمان سروایور سریز خاری بر چشم کودی بوده است. این دو سه هفته پیش در RAW با هم درگیر شدند، اما این مسابقه با رد صلاحیت به پایان رسید. ناکامورا چند تبلیغ ویرانگر علیه کودی را قطع کرد و در پاسخ با مشت‌هایی روبرو شد. درگیری بعدی این دو در قسمت RAW این هفته خواهد بود. چه کسی پیروز ظاهر می شود؟

کوفی کینگستون مقابل لودویگ کایزر

رقابت کوفی کینگستون با ایمپریوم نیز با یک مسابقه انفرادی با لودویگ کایزر ادامه خواهد یافت. جیووانی وینچی از ایمپریوم هفته گذشته پس از ضربه زدن کوفی دچار ضربه مغزی شد. آیا وینچی از هم تیمی خود انتقام خواهد گرفت؟

مسابقه مجدد عنوان تیمی

پس از کسب عناوین در آخرین قسمت RAW سال 2023، Katana Chance و Kayden Carter سال 2024 خود را شروع می کنند تا ثابت کنند که قهرمان می جنگند. و بنابراین، آنها بلافاصله به چلسی گرین و پایپر نیون یک مسابقه مجدد برای قهرمانی تگ تیم زنان WWE داده اند. آیا آنها عنوان را حفظ خواهند کرد؟ آنها در حال حاضر Shayna Baszler و Zoey Stark را به عنوان دفاع بعدی خود در انتظار آنها هستند.

مسابقات اعضای د جاجمنت دی

دو عضو د جاجمنت دی این هفته در مسابقات انفرادی حضور خواهند داشت. جی دی مک دونا بعد از اینکه R-Truth و The Miz هفته گذشته جی دی و دومینیک را در یک نبرد تگ تیمی شکست دادند، به مصاف The Miz خواهد رفت. اعلام شده است که فین بالور با توماسو چیامپا روبرو خواهد شد زیرا به نظر می رسد که در مرحله بعدی رقابت DIY و روز داوری را داریم.دانلود راو 8 ژانویه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.