دانلود راو 9 اکتبر 2023

دانلود راو 9 اکتبر 2023

دانلود راو 9 اکتبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : هجدهم مهر

درباره شو

دانلود راو 9 اکتبر 2023 : نخستین قسمت راو پس از فستلین و چهار شو مانده به فستلین این شو است.این شو اپیزود نهایی Fastlane 2023 PLE خواهد بود که دارای تغییر عنوان بود. ساخت Crown Jewel 2023 PLE نیز آغاز خواهد شد.

یک مسابقه قوانین وایکینگ قرار است بین کوفی کینگستون و ایوار برگزار شود. نیا جکس و راکل رودریگز با هم درگیر می شوند در حالی که بکی لینچ از عنوان زنان NXT در برابر تگان نوکس دفاع خواهد کرد. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE RAW 9 اکتبر 2023، زیر را بخوانید.

بکی از عنوان NXT دفاع می کند

بکی لینچ قرار بود هفته گذشته در برابر تگان نوکس از قهرمانی زنان NXT دفاع کند، اما یک پارگی او را برای مسابقه نامناسب دانست. این مسابقه در قسمت RAW این هفته برگزار خواهد شد. Nox هفته گذشته بر ناتالیا پیروز شد تا کمی حرکت کند. آیا او می‌تواند شتاب را به این مسابقه برساند و غیرممکن‌ها را پشت سر بگذارد؟

مسابقه قوانین وایکینگ

New Day و The Viking Raiders در دو ماه گذشته با هم اختلاف دارند. در دو هفته گذشته، ایوار هر دو مرد را با برخی حواس‌پرتی‌ها از نیو دی پایین کشیده است. این امر منجر به اعلام مسابقات قوانین وایکینگ بین کوفی کینگستون و ایوار شده است. آیا ایوار دوباره بلند خواهد شد؟ یا کوفی انتقام New Day را خواهد گرفت؟

نیا جکس مقابل راکل رودریگز

راکل رودریگز اولین هدف نیا جکس بود که به WWE بازگشت. در حالی که نیا از آن زمان با بسیاری دیگر روبرو شده است، راکل هفته گذشته به او حمله کرد. آنها قرار نیست در یک مسابقه انفرادی با هم برخورد کنند. کدام یک از دو قدرت برتر در اینجا برنده خواهد شد؟

چه چیز دیگری انتظار می رود؟

ست رولینز در آخرین مسابقه ایستاده موفق شد قهرمانی سنگین وزن جهان را در برابر شینسوکه ناکامورا در فستلین حفظ کند. آیا دشمنی با ناکامورا بالاخره تمام شد؟ یا بازی های فکری از سمت ناکامورا باقی مانده است؟

ما قهرمانان جدیدی داریم زیرا کودی رودز و جی اوسو با شکست دادن Judgment Day قهرمان Undisputed Tag Team شدند. پایان کار پس از آن اتفاق افتاد که جی دی مک دونا به طور تصادفی دامیان پریست را با کیف MITB مجروح کرد. آیا گروه از درون منفجر خواهد شد؟ سلطنت کودی و جی چگونه آغاز خواهد شد؟ آیا این برد جی بر کوین اونز و درو مک اینتایر پیروز خواهد شد؟

آیا گروه از درون منفجر خواهد شد؟ سلطنت کودی و جی چگونه آغاز خواهد شد؟ آیا این برد جی بر کوین اونز و درو مک اینتایر پیروز خواهد شد؟جانی گارگانو هفته گذشته به RAW بازگشت تا با توماسو چیامپا متحد شود. آیا DIY اکنون در RAW بیداد می کند؟دانلود راو 9 اکتبر 2023 از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک.