دانلود ربلیون 1999

دانلود ربلیون 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ربلیون 1999: دانلود ربلیون 1999 دومین رویداد سالانه ربلیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 2 اکتبر 1999 در سالن سرپوشیده ملی در بیرمنگام انگلستان برگزار شد. این رویداد به طور انحصاری در بریتانیا پخش شد.

تاریخچه

در ماه مه 1999، فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) تبلیغ کشتی حرفه‌ای آمریکا را یک پرداخت به ازای مشاهده (PPV) به نام No Mercy برگزار کرد که در بریتانیا برگزار شد و منحصراً برای بریتانیا پخش شد.بعداً در همان سال، تبلیغات اعلام کرد که آنها یک رویداد انحصاری دیگر در بریتانیا با عنوان Rebellion برگزار خواهند کرد. قرار بود در 2 اکتبر 1999 در سالن سرپوشیده ملی در بیرمنگام انگلستان برگزار شود.

نتایج مسابقات مهم

قبل از شروع رویداد، کریستین در یک مسابقه تاریک کراش هالی را شکست داد.در اولین مسابقه، جف جارت، قهرمان بین قاره‌ای WWF در مقابل قهرمان اروپا، دیلو براون قرار گرفت. قبل از شروع مسابقه از پرتاب سکه برای تعیین اینکه کدام قهرمانی در خط خواهد بود استفاده می شود. در نهایت مشخص شد که مسابقات قهرمانی بین قره ای در حال برگزاری است، در مسابقه ای که جارت عنوان خود را حفظ کرد.

در مسابقه دوم، The Godfather Gangrel را شکست داد، پس از یک Pimp Drop. پس از مسابقه، The Godfather داور تیم وایت را متقاعد کرد که با او و هوها برقصد.قبل از مسابقه بعدی، اعلام شد که WWE در تاریخ 6 می 2000 میزبان یک پرداخت انحصاری انحصاری بریتانیا خواهد بود که Insurrextion افتتاحیه خواهد بود.بعدی وال اونیس مارک هنری را در پی مانی شات شکست داد.

در قسمتی از پشت صحنه، بولداگ بریتانیایی با عصبانیت با وینس ماه مکون و شین ماه مکون به خاطر عدم دریافت عنوان WWF در کشورش روبرو شد و در خشم خود، سطل زباله را در اتاق پرتاب کرد که به طور تصادفی به استفانی ماه مکون برخورد کرد. .مسابقه قهرمانی زنان WWF در مرحله بعدی، در یک مسابقه چهار گوشه بود. در این مسابقه عاج از عنوان خود در برابر ژاکلین، لونا واچون و توری دفاع کرد. عاج زمانی که با کمربند به صورت جکی ضربه زد، با موفقیت از عنوان خود دفاع کرد.بعد از آن کریس جریکو رود داگ را پس از یک ضربه کم شکست داد.

ادامه نتایج

مسابقه بعدی یک مسابقه بین جنسی بود که چینا در مقابل جف جارت قرار گرفت. پس از اینکه چینا به شجره جارت رسید، بولداگ بریتانیایی مداخله کرد و چینا را با بند رخت بستند، که به پیروزی او از طریق رد صلاحیت شد. پس از بازی، این دو حمله خود را به چینا ادامه دادند، که زمانی که جارت چینا را در عدد 4 قرار داد به پایان رسید.مسابقه بعدی یک مسابقه بدون رد صلاح بین کین بود که بیگ شو را شکست داد. کین در نهایت با لگد زدن به یک صندلی به صورت بیگ شو و سپس بادی اسلم پیروز شد.

در مسابقه بعدی بولداگ بریتانیا ایکس پک را شکست داد. به دنبال آن یک مسابقه مثلثی انجام شد که در آن اج و کریستین، آکولیتس (برادشاو و فاروق) و هالی (کراش هالی و هاردکور هالی) را شکست دادند.رویداد اصلی مسابقه قفس فولادی برای قهرمانی WWF بود. در این مسابقه قهرمان Triple H از عنوان خود در برابر The Rock دفاع کرد. بولداگ بریتانیایی در حین مسابقه زمانی که راک قصد فرار از بیرون آمد و در حالی که سعی داشت از آن بالا برود او را به زمین زد.

چینا بعداً بیرون آمد و وقتی راک برای فرار رفت در را به صورت محکم کوبید. پس از اینکه تریپل اچ از قفس فرار کرد، وینس مک ماهون بیرون آمد و بولداگ بریتانیایی را به تلافی حمله‌اش به استفانی مک ماهون در قفس قفل کرد. راک قبل از اینکه از بالای قفس خارج شود به بولداگ بریتانیا حمله کرد.دانلود ربلیون 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.