دانلود ربلیون 2000

دانلود ربلیون 2000

دانلود ربلیون 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ربلیون 2000 : دانلود ربلیون 2000 دومین رویداد سالانه ربلیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 2 دسامبر 2000 در شفیلد آرنا در شفیلد انگلستان برگزار شد. این رویداد به طور انحصاری در بریتانیا پخش شد.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه بعدی قرار بود The Undertaker در مقابل کریس بنوا باشد. با این حال قبل از مسابقه، بنوا به همراه دیگر اعضایش در The Radicalz (مالنکو، زحل و گوئررو)، به پشت صحنه The Undertaker حمله کردند. آنها دو بار موسیقی The Undertaker را پخش کردند، اما او نتوانست بیرون بیاید. سپس تونی چیمل اعلام کرد که اگر The Undertaker بیرون نیاید، مجبور خواهد شد که مسابقه را از دست بدهد. مسابقه زمانی به پایان رسید که بنوا تلاش کرد تا آندرتیکر را رقم 4 بزند، اما او با یک گهواره داخلی برای پیروزی مقابله کرد.

قهرمانی تگ تیم WWF زمانی دفاع شد که Right to Censor (Bull Buchanan و The Goodfather) از عنوان خود در برابر The Hardy Boyz (جف هاردی و مت هاردی) دفاع کردند.

نتایج مسابقات مهم

قهرمانی اروپا WWF بعد از اینکه ویلیام ریگال در مقابل کراش هالی قرار گرفت، دفاع شد. ریگال هالی را برای برد به دست آورد، اما داور تصمیم خود را تغییر داد وقتی مولی هالی به او اشاره کرد که پای کراش روی طناب پایینی است. در حالی که داور داشت به گوینده رینگ توضیح می داد که چه اتفاقی افتاده است، کراش از این فرصت استفاده کرد و یک ضربه دراپ روی ریگال زد و پیروزی پینفال را بدست آورد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. در ادامه مسابقه، ریگال کمربند را گرفت، به هر دو هالی حمله کرد و با عنوان قهرمانی را ترک کرد.

در رویداد اصلی، کرت آنگل قهرمان WWF از عنوان خود در یک مسابقه Fatal-4-Way در برابر Rikishi، The Rock و Stone Cold Steve Austin دفاع کرد. آستین و راک بر انگل و ریکیشی تسلط داشتند تا اینکه این دو مرد به مصاف یکدیگر رفتند. آستین در راک به یک Stunner ضربه زد اما انگل شمارش را شکست.دانلود ربلیون 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.