دانلود ربلیون 2001

دانلود ربلیون 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ربلیون 2001 : دانلود ربلیون 2001 سومین رویداد سالانه ربلیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 3 نوامبر 2001 در منچستر آرنا در منچستر انگلستان برگزار شد و به طور انحصاری در بریتانیا پخش شد. این آخرین رویداد Rebellion بود که تحت نام WWF تبلیغ شد، زیرا تبلیغات در ماه مه 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. همچنین آخرین Rebellion بود که قبل از معرفی پسوند برند در مارس 2002 تولید شد.

این رویداد در دوره تهاجم برای WWF رخ داد که در پرداخت به ازای نمایش بعدی، سروایور سریز به پایان رسید. همه مسابقات دارای یک عضو WWF بود که با یک عضو اتحاد (متشکل از کشتی گیرانی که در اصل از کشتی های قهرمانی جهان و کشتی های قهرمانی افراطی تشکیل شده بودند). در طول شب، WWF شش مسابقه را برد، در حالی که اتحاد سه مسابقه را برد.

نتیجه مسابقه اصلی

رویداد اصلی برای قهرمانی WWF بود. در این مسابقه، استون کلد استیو آستین، نماینده اتحاد، از عنوان خود در برابر The Rock، نماینده WWF دفاع کرد. در حالی که داور پایین بود، کورت آنگل به رینگ آمد و با صندلی به راک ضربه زد. جریکو بیرون آمد و به آنگل حمله کرد و صندلی را گرفت. وقتی صخره ایستاد، جریکو را با صندلی دید، با این فرض که او کسی بود که به او حمله کرد، و راک به جریکو حمله کرد. مسابقه زمانی به پایان رسید که راک به سمت آرنج مردم رفت. با این حال، انگل هنگام برخورد با طناب ها با کمربند به صورت راک ضربه زد و آستین را قادر ساخت تا به The Stone Cold Stunner ضربه بزند و عنوان را حفظ کند.

نتایج مسابقات رویداد

اولین مسابقه پرداخت به ازای یک مسابقه قفس فولادی برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF بود. اج نماینده WWF با فرار از قفس در حالی که پای کریستین بین طناب و قفس گیر کرده بود، کریستین نماینده اتحاد را شکست داد.

در مسابقه دوم، Scotty 2 Hotty، نماینده WWF، با ضربه زدن به بولداگ و سپس The Worm on The Hurricane، نماینده Alliance، به پیروزی رسید. پس از این نمایش بزرگ، نماینده WWF، دیاموند دالاس پیج، نماینده اتحاد را با زدن یک chokeslam در DDP شکست داد.

مسابقه بعدی یک مسابقه Elimination Triple Threat برای قهرمانی تگ تیم WCW بود. دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی فون دادلی)، نماینده اتحاد، هر دو تیم WWF، APA (برادشاو و فاروق) و هاردی بویز (جف هاردی و مت هاردی) را شکست داد. مت ابتدا فاروق را بعد از اینکه دادلیز به گردنش شکست معکوس روی او زد و به دنبال آن یک Twist of Fate را حذف کرد. پس از اینکه جف سوانتون را از دست داد و دادلیز با یک ضربه سه بعدی به مت ضربه زد، دی فون سپس مت را پین کرد.

در مسابقه بعدی، ویلیام ریگال، نماینده اتحاد، تاجیری، نماینده WWF را از طریق سابمیشن با ریگال استرچ شکست داد.

نتایج مسابقات مهم

مسابقه قهرمانی WCW بعدی بود. در این مسابقه کریس جریکو، نماینده WWF، از عنوان خود در برابر کرت آنگل، نماینده اتحاد دفاع کرد. جریکو با موفقیت عنوان خود را پس از اینکه انگل را در حالی که برای اسلم المپیک می رفت، حفظ کرد. پس از پایان مسابقه، آنگل به جریکو حمله کرد و با دو اسلم المپیک به او ضربه زد.

مسابقه دوم تا آخر مسابقه تگ تیم دیواز با داور ویژه میهمان تریش استراتوس بود. در این مسابقه، لیتا و توری ویلسون، نماینده WWF، در مقابل مایتی مولی و استیسی کیبلر، نماینده اتحاد قرار گرفتند. پس از اینکه ویلسون هالی را به گوشه پرتاب کرد، لیتا با یک Twist of Fate به هالی ضربه زد تا پیروزی پینفال را بدست آورد. پس از پایان مسابقه، کیبلر با استراتوس بر سر پایان دعوا کرد که استراتوس با ضربه بولداگ به کیبلر پاسخ داد.دانلود ربلیون 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.