دانلود ربلیون 2002

دانلود ربلیون 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ربلیون 2002 : دانلود ربلیون 2002 چهارمین رویداد سالانه ربلیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد! بخش نام تجاری، که آن را به اولین PPV انحصاری SmackDown WWE تبدیل کرد. این رویداد در 26 اکتبر 2002 در منچستر آرنا در منچستر انگلستان برگزار شد و به طور انحصاری در بریتانیا و جمهوری ایرلند پخش شد. این اولین شورشی بود که با نام دبلیو دبلیو ای برگزار شد، پس از اینکه در ماه مه همان سال، تبلیغ از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE تغییر نام داد. Rebellion پس از این رویداد در سال 2002 به دلیل توقف تبلیغات PPV های انحصاری بریتانیا در سال 2003 متوقف شد.

نتایج مسابقات رویداد

اولین مسابقه پرداخت به ازای هر ویو قرار بود بازی The Undertaker در مقابل مت هاردی باشد. با این حال، بوکر تی در طول مسابقه جایگزین The Undertaker شد. این مسابقه زمانی به پایان رسید که مت هاردی برای Twist of Fate رفت، اما بوکر تی آن را برعکس کرد و ضربه قیچی را برای پیروزی زد. بعد از مسابقه، بوکر تی میکروفون را گرفت و گفت که می‌داند همه آن‌جا چه چیزی را می‌بینند، و قبل از ترک رینگ اسپینارونی را انجام داد.

مسابقه دوم یک مسابقه تگ ترکیبی بود که جان سینا و داون ماری در مقابل بیلی کیدمن و توری ویلسون قرار گرفتند. کیدمن و ویلسون پس از ضربه زدن کیدمن به شوتینگ استار پرس از بالای بالای سینا برنده شدند.در مسابقه بعدی شویچی فوناکی کراش هالی را شکست داد. وقتی هالی برای بازی ساید رول اوکلاهاما رفت، فوناکی آن را مسدود کرد و او را برای پیروزی به جلو برد.

داستان

مسابقه Kiss My Ass بعدی بود. پس از اینکه آلبرت با یک گیره باز شد، ریکیشی با یک دراپ بونزی روی آلبرت زد و پیروزی پینفال را بدست آورد. پس از پایان مسابقه، آلبرت از بوسیدن الاغ ریکیشی امتناع کرد و در نتیجه داور تهدید کرد که آلبرت را در غیر این صورت محروم خواهد کرد. اگرچه آلبرت سعی کرد با ضربه ای کم به ریکیشی ضربه بزند، اما ریکیشی دوباره کنترل خود را به دست گرفت و به صورت بدبو به آلبرت ضربه زد. پس از مسابقه، تاز، مایکل کول و تونی چیمل دوباره به ریکیشی در رینگ پیوستند تا برقصند.

رویداد اصلی یک مسابقه هندیکپ برای قهرمانی WWE بود. در این مسابقه، براک لزنر قهرمان با پل هیمن تیم شد تا به مصاف اج بروند. هنگامی که ادج سعی کرد از طناب بالایی خارج شود، لزنر با یک صندلی و به دنبال آن یک F-5 در قسمت میانی برای پیروزی مورد اصابت قرار گرفت. پس از پایان مسابقه، هیمن شروع به جیغ زدن و لاف زدن در صورت اج کرد، که اج با لگد به صورت هیمن لگد زد و سپس با DDT به او ضربه زد.دانلود ربلیون 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.