دانلود رسلمنیا 1988

دانلود رسلمنیا 1988 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1988 : WrestleMania 1988 چهارمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 27 مارس 1988 در سالن بورد واک (تبلیغ شده به عنوان ترامپ پلازا) در آتلانتیک سیتی، نیوجرسی برگزار شد. تعداد شرکت کنندگان اعلام شده در این رویداد 19199 نفر بود.منتقدان معاصر با توجه به طولانی بودن آن از این رویداد استقبال گرمی کردند. تحلیل گذشته نگر، برخی توسط جامعه شناسان، به ارائه روابط بین فردی کشتی گیر اشاره کرد که چگونه اسپانسر این رویداد، دونالد ترامپ، از این رویداد برای ایجاد شخصیت عمومی خود استفاده کرد.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی فینال یک تورنمنت تک حذفی یک شبه 14 نفره برای قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF بود که در آن ماچو من رندی ساویج “مرد میلیون دلاری” تد دیبیاس را شکست داد و عنوان خالی را از آن خود کرد. این اولین رسلمنیا بود که در آن هالک هوگان – که به عنوان بزرگترین ستاره WWF در دهه 1980 شناخته می شد – به عنوان یک شرکت کننده در رویداد اصلی (اگرچه او در کنار رینگ در گوشه ساویج بود) حضور نداشت.

آندر کارت شامل یک بتل رویال 20 نفره بود که توسط Bad News Brown، تخریب (تبر و اسمش) در مقابل Strike Force (تیتو سانتانا و ریک مارتل) برای قهرمانی تگ تیم WWF، و Brutus “The Barber” Beefcake در مقابل The Honky Tonk Man. برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن بین قاره ای WWF.

داستان

بیشترین دشمنی که در این رویداد تبلیغ شده بود، بین هالک هوگان و آندره غول بود، مشابه سال قبل که این دو در رسلمنیا III با هم ملاقات کردند. در ژانویه 1987، هوگان برای سومین سال خود به عنوان قهرمان سنگین وزن جهانی WWF جایزه دریافت کرد، در حالی که دوست هوگان، آندره، جایزه کوچک‌تری نسبت به هوگان به دلیل شکست‌ناپذیری در پانزده سال گذشته در WWF دریافت کرد.

هوگان به آندره برای قهرمانی تبریک گفت. جایزه، اما آندره قبل از پایان سخنرانی هوگان از عرصه خارج شد. در فوریه، در قسمتی از Piper’s Pit، آندره مدیر جدید خود، بابی هینان، رقیب دیرینه هوگان روی صفحه را معرفی کرد.دانلود رسلمنیا 1988 و آرشیو کامل رویدادهای 1988 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.