دانلود رسلمنیا 1990

دانلود رسلمنیا 1990 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1990 : WrestleMania 1990 ششمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 1 آوریل 1990 در SkyDome در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد و اولین رسلمنیا در خارج از ایالات متحده برگزار شد. این رویداد 67678 نفر اعلام شده بود که در آن زمان یک رکورد برای Skydome بود. رویداد اصلی رسلمنیا ششم “چالش نهایی” بود – مسابقه اصلی که قهرمان WWF هالک هوگان در مقابل قهرمان سنگین وزن بین قاره ای WWF، جنگجوی نهایی قرار گرفت.

مسابقات رویداد

در 3 فوریه 1990، یک هفته پس از تقابل هوگان و واریور در مسابقه رویال رامبل در سال 1990، هوگان “چالش نهایی” را برای واریور مطرح کرد و باید بداند که آیا “هولکامانیا” یا “قدرت جنگجو” همان “هولکامانیا” است. قوی ترین نیرو» در WWF. در 10 فوریه، این مسابقه به طور رسمی به عنوان رویداد اصلی رسلمنیا VI توسط جک تونی، رئیس وقت WWF اعلام شد. در 24 فوریه، تونی اعلام کرد که هر دو قهرمانی WWF و قهرمانی بین قاره‌ای WWF برای اولین بار در طول این مسابقه در خط خواهند بود.

داستان

مسابقه اصلی مسابقه Winner Takes All بین قهرمان WWF هالک هوگان و قهرمان بین قاره ای WWF The Ultimate Warrior بود. The Ultimate Warrior با پین فال پیروز شد و در نتیجه قهرمان جدید WWF و اولین کسی شد که قهرمانی WWF و قهرمانی بین قاره ای WWF را به طور همزمان برگزار کرد و اولین باخت خالص پین فال خود را در 6 سال تا آن زمان به هوگان داد.مبارزه سیزدهم یک مسابقه انفرادی بود که آکیم در مقابل بیگ باس من قرار گرفت. Big Boss Man پس از یک Boss Man Slam در مسابقه با پین فال پیروز شد.دانلود رسلمنیا 1990 و آرشیو کامل رویدادهای 1990 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.