دانلود رسلمنیا 1994

دانلود رسلمنیا 1994 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1994 : WrestleMania 1994 دهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 20 مارس 1994 در مدیسون اسکوئر گاردن در نیویورک، نیویورک برگزار شد. تمرکز اصلی پرداخت به ازای هر ویو قهرمانی WWF بود که در دو مسابقه از آن دفاع شد. به دلیل اینکه هم لکس لوگر و هم برت هارت به عنوان برندگان مسابقه رویال رامبل در سال 1994 معرفی شدند، هر دو قهرمان یوکوزونا را به چالش کشیدند. لوگر اول شد اما به دلیل هل دادن داور محروم شد. هارت سپس در اواخر عصر به مصاف یوکوزونا رفت و با پین زدن به یوکوزونا قهرمان شد. این منجر به یک درگیری طولانی مدت بین برت و برادرش اوون شد،که برت را در بازی ابتدایی پرداخت به ازای نمایش شکست داده بود.

رسلمنیا ایکس اولین نسخه این رویداد بود که در آن هالک هوگان که به عنوان چهره عمومی WWF دیده می شد، حضور نداشت. این کارت همچنین نشان دهنده آخرین مسابقه تلویزیونی رندی ساوج برای این شرکت بود.

مسابقات رویداد

در این رویداد چندین دشمنی بزرگ دیگر نیز برجسته شد. ریزور رامون در یک مسابقه نردبانی شاون مایکلز را شکست داد تا زاویه ای را که در آن این دو بر سر دارنده حق قهرمانی بین قاره ای WWF با هم مشاجره کرده بودند حل کند. بام بام بیگلو با همکاری با لونا واچون برای شکست دادن دوینک و شریکش دینک، انتقام خود را از دوینک دلقک، که با او درگیری داشت، به دست آورد. رندی ساویج نیز با شکست دادن او در یک مسابقه Falls Count Anywhere، دشمنی خود را با کراش حل کرد.

رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 1994 بود. لکس لوگر و برت هارت پس از حذف همزمان یکدیگر به عنوان برنده های مشترک معرفی شدند. آندرکارت نشان داد که یوکوزونا آندرتیکر را در یک مسابقه کاسکت شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن WWF را حفظ کند، کبک ها (ژاک و پیر) برت هارت و اوون هارت را شکست دادند تا قهرمانی تگ تیم WWF را حفظ کنند، و ریزور رامون با شکست دادن ایروین آر شیستر، همچنان قهرمان شد.

داستان

برت هارت برای رویارویی با برادرش اوون، که با او در وسط دعوا بود، رزرو شد. داستان بین برادران هارت در Survivor Series 1993 آغاز شد، جایی که آنها در همان سمت یک مسابقه حذفی با هم رقابت می کردند. در حالی که اوون در رینگ مشغول مبارزه بود، برت که از ناحیه کایفابه آسیب دیده بود، در امتداد پیش بند رینگ تلوتلو می خورد. اوون به برت برخورد کرد که باعث شد اوون تمرکز خود را از دست بدهد و از مسابقه حذف شود.

پس از مسابقه، اوون به رینگ بازگشت و با برت درگیر شد.در هفته‌های بعد، اوون خواستار مسابقه با برت شد، اما برت این چالش را نپذیرفت.در نهایت، خط داستانی برادران را وادار کرد تا برای رویارویی با کبک ها در رویال رامبل 1994 دوباره متحد شوند.در طول مسابقه، برت دچار آسیب دیدگی دیگری شد که باعث شد داور مسابقه را به پایان برساند.در یک چرخش برنامه ریزی شده، اوون از باخت ناراحت شد و به برت حمله کرد تا دشمنی را از سر بگیرد.دانلود رسلمنیا 1994 و آرشیو کامل رویدادهای 1994 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.