دانلود رسلمنیا 1995

دانلود رسلمنیا 1995 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1995 : WrestleMania 1995 یازدهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد این رویداد در 2 آوریل 1995 در مرکز مدنی هارتفورد در هارتفورد، کانکتیکات برگزار شد.مسابقه بین تیلور و بیگلو باعث پوشش خبری جریان اصلی WWF شد. واکنش ها به این مسابقه متفاوت بود. برخی از مردم فکر می کردند که تیلور به طرز شگفت انگیزی برای یک غیر کشتی گیر خوب عمل کرد. دیگران فکر می کردند که WWF یک بازیکن فوتبال را برای شکست دادن یک کشتی گیر تحت فشار قرار می دهد، کشتی حرفه ای را بد جلوه می دهد. بررسی‌های کلی این رویداد نیز متفاوت بوده است و این رویداد هم بدترین رسلمنیای تمام دوران و هم رویدادی که WWF را نجات داد نامیده می‌شود.

نتایج مسابقات رویداد

در مجموع هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد.در رویداد اصلی، لاورنس تیلور، مدافع سابق NFL در برابر بام بام بیگلو، مسابقه ای که در نتیجه مشاجره ای که بین این دو در رویال رامبل 1995 رخ داد، برگزار شد. تیلور برنده مسابقه شد که منجر به اخراج بیگلو از شرکت میلیون دلاری تد دیبیاس شد. شاون مایکلز در مسابقه قهرمانی با قهرمان WWF دیزل روبرو شد اما نتوانست قهرمانی را کسب کند. جف جارت قهرمانی بین قاره‌ای WWF خود را در برابر ریزر رامون حفظ کرد. اوون هارت و شریک اسرارآمیزش، یوکوزونا، The Smoking Gunns را برای قهرمانی تگ تیم WWF به چالش کشیدند و کمربندهای عنوان را به دست آوردند.

داستان

بیشترین دعوای تبلیغ شده در این رویداد بین بام بام بیگلو و لارنس تیلور بود. در رویال رامبل 1995، بیگلو با تاتانکا در دور آخر یک تورنمنت برای قهرمانی تگ تیم WWF هم تیمی شد. بیگلو در پایان مسابقه پین شد که باعث شد جمعیت او را هک کند. او با هل دادن بازیکن NFL، لارنس تیلور، که در کنار رینگ نشسته بود، پاسخ داد.

بیگلو از عذرخواهی امتناع کرد و در عوض تیلور را به مسابقه کشتی دعوت کرد.تیلور موافقت کرد و با قهرمان WWF دیزل تمرین کرد تا برای مسابقه آماده شود.داستان بین بیگلو و تیلور، WWF را در معرض جریان اصلی قرار داد، زیرا این مسابقه توسط چندین رسانه خبری مورد بحث قرار گرفت.دانلود رسلمنیا 1995 و آرشیو کامل رویدادهای 1995 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.