دانلود رسلمنیا 1996

دانلود رسلمنیا 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1996 : WrestleMania 1996 دوازدهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد این رویداد در 31 مارس 1996 در برکه‌های Arrowhead of Anaheim در آناهیم، کالیفرنیا در ایالات متحده رخ داد. در مجموع هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش رایگان برای همه.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، برت هارت قهرمانی WWF را به شاون مایکلز در اولین مسابقه تلویزیونی Iron Man در تاریخ شرکت که بیش از 60 دقیقه طول کشید، باخت. در بازگشت به شرکت پس از چهار سال وقفه، The Ultimate Warrior موفق شد هانتر هرست هلمسلی را شکست دهد. رودی پایپر اولین مسابقه خود را از سال 1994 انجام داد.

داستان

رویداد اصلی بر روی برت هارت ساخته شد که می‌خواست قهرمانی WWF را در برابر شاون مایکلز حفظ کند، که در طول سال گذشته چندین شکست را متحمل شده بود، از جمله شکست در کسب قهرمانی WWF دیزل در سال قبل در رسلمنیا یازدهم در آوریل 1995. در اکتبر 1995 در یک کلوپ شبانه در سیراکیوز، نیویورک (و متعاقباً از دست دادن مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای WWF به دین داگلاس در خانه شما 4) و در نوامبر 1995 از اوون هارت ضربه مغزی شد.

هانتر هرست هلمزلی اولین بازی خود را در WWF در می 1995 انجام داد، با حیله کشتی او این بود که او یک اسنوب ثروتمند بود که با یک قاشق نقره ای در دهان متولد شد. او در طول سال تا رویال رامبل پیروزهای بدون شکست را پشت سر گذاشت. در همین حال، The Ultimate Warrior در سال 1992 پس از رد شدن در آزمایش مواد مخدر WWF را ترک کرد. آخرین مسابقه او در نسخه 14 نوامبر 1992 رویداد اصلی شنبه شب XXXI بود، جایی که او و “Macho Man” رندی ساویج در یک مسابقه تگ تیمی تد دیبیاس و ایروین آر شیستر را شکست دادند.دانلود رسلمنیا 1996 و آرشیو کامل رسلمنیا با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.