دانلود رسلمنیا 1997

دانلود رسلمنیا 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1997 : WrestleMania 1997 سیزدهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد توسط پلی استیشن ارائه شد و در 23 مارس 1997 در Rosemont Horizon در حومه شیکاگو Rosemont، ایلینوی برگزار شد. هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یکی در پیش نمایش رایگان برای همه.

رسلمنیا 13 دومین رسلمنیا بود که پس از رسلمنیا 2 در منطقه شهری شیکاگو برگزار شد. در این رویداد 18,197 نفر شرکت کردند که در مجموع 837,150 دلار هزینه پذیرش پرداخت کردند و نرخ خرید 0.77 را به خود اختصاص دادند. این رویداد به طور کلی با نقدهای متفاوت تا منفی مواجه شد. با این حال، مسابقه سابمیشن بین برت هارت و استون کولد استیو آستین بسیار مورد تحسین قرار گرفت و یکی از بزرگترین مسابقات تاریخ کشتی نامیده شد و برخی به عنوان آغاز عصر نگرش از آن یاد می کنند.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه بدون رد صلاحیت بین The Undertaker و Sycho Sid برای قهرمانی WWF بود که آندرتیکر به دنبال دخالت برت هارت برنده شد. بازی‌های اصلی روی آندرکارت عبارت بودند از برت هارت در مقابل استون کلد استیو آستین در یک مسابقه بدون رد صلاحیت، لژیون از عذاب و احمد جانسون در مقابل ملت سلطه در یک مبارزه خیابانی شیکاگو، و راکی مایویا در مقابل سلطان برای قهرمانی بین قاره‌ای WWF.

داستان

دشمنی اصلی در رسلمنیا 13 بین The Undertaker و Sycho Sid بود که این دو بر سر قهرمانی WWF با هم درگیر شدند. در In Your House 13 در ماه فوریه، برت هارت آخرین بار آندرتیکر را در فینال چهار مسابقه حذف کرد تا قهرمانی خالی WWF را به دست آورد.[6] با این حال، سلطنت هارت تنها یک روز به طول انجامید زیرا او در شب بعد در دوشنبه نایت راو به سیچو سید پس از دخالت استون کلد استیو آستین، یکی از دیگر شرکت کنندگان در مسابقه فینال فور، عنوان را از دست داد (دیگری ویدر بود. بدون دخالت بیشتر در خط داستانی در حال انجام).به دلیل نایب قهرمانی عنوان در فینال چهار، آندرتیکر به عنوان مدعی شماره یک انتخاب شد و برای به چالش کشیدن سیچو سید برای عنوان قهرمانی در رسلمنیا رزرو شد.

با این حال، در نسخه 17 مارس Raw Is War، سید از عنوان قهرمانی در برابر هارت در یک مسابقه قفس فولادی دفاع کرد و برنده از عنوان خود در رسلمنیا دفاع کرد. در طول مسابقه، آندرتیکر و آستین هر دو دخالت کردند. آندرتیکر برای کمک به سید بیرون آمد زیرا می خواست با سید برای کسب عنوان کشتی بگیرد در حالی که آستین به هارت کمک کرد زیرا او می خواست مسابقه سابمیشن برنامه ریزی شده خود با هارت را به عنوان مسابقه عنوان کند. سید در مسابقه پیروز شد و عنوان خود را حفظ کرد و در نتیجه سید در مقابل آندرتیکر رویداد اصلی رسلمنیا باقی ماند.دانلود رسلمنیا 1997 و سایر رویدادهای رسلمنیا با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.