دانلود رسلمنیا 1998

دانلود رسلمنیا 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1998 : WrestleMania 1998 شانزدهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 29 مارس 1998 در FleetCenter در بوستون، ماساچوست برگزار شد. در مجموع هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد پرداخت به ازای مشاهده به دلیل مشارکت بوکسور مایک تایسون، که به عنوان مجری حلقه برای رویداد اصلی عمل می کرد، قابل توجه بود. در رویداد اصلی، استون کولد استیو آستین، شاون مایکلز را شکست داد و برای اولین بار قهرمان WWF شد. مایکلز علیرغم آسیب دیدگی شدیدی که در طول مسابقه در رویال رامبل متحمل شده بود، اجرا کرد و تا سامراسلم سال 2002 دیگر در مسابقه شرکت نکرد. این اولین رسلمنیا از دوران نگرش بود و همچنین اولین رویداد رسلمنیا از سال 1986 بود که برت هارت که به آن پرید. رقیب کشتی قهرمانی جهان در سال قبل.

داستان

پس از اینکه Legion of Doom قهرمانی تگ تیم WWF خود را به The New Age Outlaws باخت، آنها توسط Outlaws و D-Generation X مورد حمله قرار گرفتند. در رویال رامبل، آنها یک مسابقه قهرمانی را تا حد زیادی به این دلیل باختند که رود داگ به هاوک را به بیرون دستبند زده بود.

پس از آن، آنها دو شکست از اعضای NWA جف جارت و بری ویندهام متحمل شدند و در نهایت در اپیزود 23 فوریه Raw Is War، دوباره به The New Age Outlaws شکست خوردند، در حالی که علیرغم اینکه مسابقه را تماما بردند، اما غیر قانونی بود. هاوک رینگ را ترک نکرد و در حالی که داور مشغول حذف او بود، انیمال با کمربندهای عنوان اصابت کرد و مسابقه را از دست داد.پس از مبارزه، این دو مرد تا آخر با هم درگیر شدند و انحلال خود را اعلام کردند و تا رسلمنیا دیگر ظاهر نشدند.دانلود رسلمنیا 1997 و سایر رویدادهای رسلمنیا با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.