دانلود رسلمنیا 2000

دانلود رسلمنیا 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2000 : WrestleMania 2000 هجدهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 2 آوریل 2000 در حوضچه Arrowhead of Anaheim در آناهیم، کالیفرنیا اتفاق افتاد. در مجموع 9 مسابقه در کارت این رویداد به رقابت پرداختند.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه حذفی چهار جانبه برای مسابقات قهرمانی WWF بود که شامل قهرمان حاکم تریپل اچ، راک، میک فولی و بیگ شو بود که تریپل اچ پس از آخرین حذف راک برنده شد، در اولین بار که یک پاشنه برنده مسابقه اصلی شد. رویداد رسلمنیا مسابقات اصلی روی آندر کارت شامل یک مسابقه نردبان مثلثی برای مسابقات قهرمانی تگ تیم WWF با حضور اج و کریستین، هاردی بویز و دادلی بویز و یک مسابقه تهدید سه گانه دو سقوط برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای و اروپایی WWF با حضور کرت آنگل، کریس بود. جریکو و کریس بنوا.

داستان

در نسخه 3 ژانویه 2000 راو، تریپل اچ قهرمانی WWF را که قبلاً در نوامبر 1999 در سریال Survivor Series در نوامبر 1999 به The Big Show باخته بود، دوباره به دست آورد. او همچنین از موقعیت همسر خود برای استفانی مک ماهون-هلمزلی برای اعمال کنترل بر شرکت و رقبای خود استفاده کرد. این امر منجر به اخراج میک فولی، سرسخت ترین رقیب او می شود. با این حال، فولی بعداً بازگردانده شد و از شخصیت انسانیت خود به شخصیت خشن‌تر کاکتوس جک خود بازگشت، و تریپل اچ را به یک مبارزه خیابانی در رویال رامبل در اواخر ژانویه همان ژانویه، که قهرمان برنده شد، به چالش کشید.

در همین حال، پس از باخت بیگ شو، او شروع به نشان دادن نشانه هایی از تحقیر راک در مصاحبه ها کرد. مدت کوتاهی پس از آن، او راک را در چندین مسابقه تگ با حضور این دو رها کرد و در نهایت به او حمله کرد، پاشنه بلند شد و قصد خود را برای برنده شدن در مسابقه رویال رامبل و کسب مجدد قهرمانی WWF اعلام کرد. بیگ شو و راک هر دو وارد رامبل شدند و دو مرد آخری بودند که در رینگ باقی ماندند، و راک ظاهراً بعد از اینکه خودش را به داخل رینگ کشید قبل از اینکه بیگ شو به زمین بیفتد، مسابقه را برد.دانلود رسلمنیا 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.